شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سینا#کلهر:#آخرین#دست#پایتان#برای#حذف#بزنید

سینا کلهر: آخرین دست و پایتان را هم برای حذف ایران بزنید

 سینا کلهر:  آخرین دست و پایتان را هم برای حذف ایران بزنید

معاون وزیر ورزش در مورد خبر حذف ایران از جام جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سینا کلهر در خبر حذف ایران از جام جهانی تاکیدکرد: حذف ایران از جام جهانی آخرین تلاش آن‌ها بوده و همه هم‌وغم و ظرفیت‌ خود را به‌کار گرفتند تا بتوانند با بهانه‌های واهی و بی‌ربط این اتفاق را رقم بزنند. البته از همان ابتدا مشخص بود که تلاش‌شان به جایی نخواهد رسید

وی در ادامه تاکید کرد: خدا را شکر فکر می‌کنم در فاصله ۲ هفته مانده به آغاز جام جهانی، دیگر اهداف این کارزارها برای مردم ایران مشخص شده است. البته که آن‌ها هدف خود را رها نخواهند کرد و حتی تا روز بازی اول ایران هم این جریان را حفظ خواهند کرد. 

کلهر تصریح کرد: تعجب نکنید حتی اگر بعد از بازی اول ایران در جام جهانی، خبری منتشر کنند و بگویند ایران به فلان دلیل از ادامه حضور در جام جهانی تعلیق یا محروم می‌شود. بالاخره دشمن، دشمنی‌اش را می‌کند اما در داخل کشور هم مسئولان ذی‌ربط تمام تلاش خود را کرده‌اند تا فشارها به نتیجه نرسد و خدا را شکر تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، هیچ ردی از این که بخواهد تشکیل چنین کمپین‌هایی نتیجه‌ای داشته باشد، وجود ندارد. البته وظیفه ما این است که باز هم موضوع را رصد کرده و مراقبت‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام