شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

صحبت های جلسه خصوصی مدیرعامل استقلال و ساپینتو لو رفت!

در جلسه خصوصی ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال موارد و صحبت هایی رد و بدل شد که در ادامه خواهید خواند.

صحبت های جلسه خصوصی مدیرعامل استقلال و ساپینتو لو رفت!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بعد از قهرمانی استقلال در سوپر جام دقایقی کوتاه علی فتح‌الله‌زاده و ریکاردو ساپینتو به صورت اختصاصی با هم صحبت کردند.

مدیر عامل باشگاه استقلال همان طور که وعده داده بود بخشی از مطالبات ریکاردو ساپینتو و اعضای کادرفنی‌اش را در فرودگاه مهر آباد به آنها پرداخت کرد و پرتغالی‌ها شادمان به خانه برگشتند.

تمرینات تیم استقلال به مدت دو هفته تعطیل شده است و قرار است در بازگشت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش به تهران برنامه سفر خارجی استقلال جهت برپایی اردوی تدارکاتی مهیا شود.

اما ریکاردو ساپینتو با یک تصمیم مهم تهران را ترک کرد. که او بعد از بازی با آلومینیوم اراک از باشگاه خواست به دنبال یک مهاجم ششدانگ برای او باشد فعلا از این تصمیم خود منصرف شده است به این خاطر که ارسلان مطهری بعد از بازی با آلومینیوم اراک در دیدار با هوادار و نساجی نمایش خوبی در نوک خط حمله تیم آبی داشت. او در بازی با هوادار به محمد محبی پاس گل داد و در دیدار با نساجی زننده گل برتری تیمش شد و نشان داد می‌تواند مهاجم قابل اعتمادی برای تیم استقلال در نوک خط حمله باشد.

این می‌تواند یک تصمیم منطقی و خوشحال کننده برای باشگاه استقلال باشد چرا دیگر نیاز به هزینه جدید برای جذب یک مهاجم خارجی نیست.