شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

رئیسی: روز مبارزه با استکبار جهانی نماد اقتدار و مظلومیت ایران است

رئیسی: روز مبارزه با استکبار جهانی نماد اقتدار و مظلومیت ایران است

رئیس‌جمهور در سخنرانی روز ۱۳ آبان گفت: مبارزه با استعمار خارجی نمادش در ۱۳ آبان ۵۸ بود، روز مبارزه با استکبار جهانی، نماد اقتدار و مظلومیت ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: قرآن کریم، ائمه هدا و پیشوایان دین به همه انسان ها هشدار داده‌اند که دچار استکبار و خود بزرگ بینی نشوید که این خطری است که نه فقط زندگی خود انسان را بلکه زندگی بسیاری از انسان ها را در خطر می اندازد و باعث سقوط یک جامعه می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه نظام سلطه حاکم بر آمریکا نماد استکبار و به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ است، افزود: او برای رسیدن به منافع خود حاضر است بسیاری از مردم را از بین ببرد‌؛ ملت ایران با انقلاب شکوهمند خود مبارزه با استعمار را در دستور کار خود قرار داد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به حکومت ستمشاهی پایان داد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان خط امام نبود، جریان‌مبارزه با استکبار ناقص بود و حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت، جریان‌مبارزه با استکبار را کامل کرد.

وی افزود: مبارزه با استعمار خارجی نمادش در ۱۳ آبان ۵۸ بود، روز مبارزه با استکبار جهانی، نماد اقتدار و مظلومیت ایران است.

رئیسی خاطرنشان کرد: در جهان تبیین باید توطئه و فتنه ها را روشن کرد و روشن کرد چگونه با فتنه گری می خواهد در میان ملت‌ها اختلاف‌افکنی کنند.

ادامه دارد...