شهر خبر
سبک زندگی

آنتی ویروس | بهترین آنتی ویروس رایگان

آنتی ویروس رایگان برای اندروید هم هست؟ | معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

برای اینکه گوشی اندرویدی خود را ایمن نگه دارید، باید از یک Antivirus مطمئن استفاده کنید.

آنتی ویروس رایگان برای اندروید هم هست؟ | معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

بهترین آنتی ویروس رایگان

ندروید در هر به‌روزرسانی، امنیت خود را بهبود می‌دهد. 360 Security، clean Master و موبو Security در این زمینه پیشتاز هستند؛ درحالی‌که Kaspersky و Avast هم بسیار مطرح هستند. 

بهترین آنتی ‌ویروس رایگان اندروید

نصب یکی از بهترین آنتی ‌ویروس اندروید، روی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی لازم است. شما می‌تواند از این طریق از گوشی در برابر برنامه‌های مخرب و سایر انواع بدافزارها محافظت کنید.

1) Virus Cleaner – Antivirus, Cleaner & Booster

بهترین آنتی ویروس اندروید؛ هوای گوشی‌تان را داشته باشید

این برنامه با بیش‌از ۵ میلیون دانلود، بیشترین آمار دانلود را در بازار به خود اختصاص داده است. برخی ویژگی‌ها و امکانات نرم‌افزار اندروید که به‌صورت رایگان عرضه می‌شود به شرح زیر است.

2) آنتی‌ویروس قوی و هوشمند

می‌توانید با نصب این برنامه، گوشی خود را از شر ویروس‌ها و بدافزارها حفظ کنید. این برنامه با بیش‌از ۱ میلیون نصب، در صدر دانلودهای بازار است. ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن را می‌توانید در ادامه ببینید:

۳) mobo Security antivirus

موبو یک آنتی‌ویروس پیشرفته، هوشمند و قوی گوشی است. به کمک این برنامه می‌توانید به سرعت تمامی بدافزارها و ابزارهای تبلیغاتی را شناسایی کنید. با یک کلیک امنیت دستگاه اندرویدتان را ارتقاء دهید و از وجود هر نوع ویروس رهایی یابید.

۴) clean Master – Antivirus, Applock & Cleaner

مهم‌ترین کاربرد این برنامه شناسایی و پاک کردن ویروس‌ها است؛ در عین‌حال مثل یک محافظ برای گوشی عمل می‌کند. موقع نصب برنامه و ارسال و دریافت فایل آن‌ها را چک می‌کند. درصورتی‌که فایل را خطرناک و مشکوک تشخیص دهد از نصب آن جلوگیری می‌کند. برخی ویژگی‌های آن به شرح زیر است.

۵) security – Antivirus, Booster, Phone360 Cleaner

اگر می‌خواهید یک Antivirus اندرویدی رایگان داشته باشید، این برنامه گزینه مناسبی است. ویژگی‌های متنوع و کاربردی را به شما می‌دهد. این اپ فقط یک برنامه آنتی‌ویروس نیست و می‌تواند قابلیت‌های بهتری را ارائه دهد.

۶) Kaspersky Security & VPN

بهترین آنتی ویروس اندروید؛ هوای گوشی‌تان را داشته باشید

Kaspersky بهترین آنتی ‌ویروس اندروید ، طراحی‌شده توسط حرفه‌ای ترین شرکت‌های حوزه فناوری است. از اطلاعات گوشی شما در برابر آسیب‌های امنیتی مجازی جلوگیری می‌کند. قابلیت قفل برنامه و اسکن wifi آن در نسخه پریمیوم امکان‌پذیر است. برخی از امکانات و مزایای آن شامل موارد زیر است:

۷) Dr.web Anti-virus

نسخه کامل دکتر وب شامل فایروال، قابلیت‌های ضد سرقت و جلوگیری از پیام‌های مخرب و ابر جست‌وجوگر را دارد اما نسخه رایگان ان در حالت کلی شامل ویژگی‌های زیر است:

۸) آنتی‌ویروس،‌ قفل برنامه و خنک‌کننده‌ی گوشی

این برنامه هم مانند تمام برنامه‌های آنتی‌ویروس، یک سری امکانات برای افزایش امنیت گوشی و بهبود عملکرد آن ارائه می‌دهد. تاکنون بیش‌از ۲۰۰ هزار بار از بازار دانلود شده است. ویژگی‌های آن عبارتند از:

۹) (AVC) Antivirus & Virus Cleaner

این یک برنامه Antivirus و پاک‌کننده تلفن است. با اسکن ضد جاسوسی و ضد بدافزار امنیت تلفن‌همراه را برای شما فراهم می‌کند. در زمان شارژ صرفه جویی می‌کند و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. ویژگی‌های اصلی این به شرح زیر است:

۱۰) Avast Antivirus & Security

اوست از آنتی‌ویروس‌های قوی و پرطرفدار است. یک ضد ویروس و دزدگیر با امکانات کامل برای آندروید است. ویژگی قفل برنامه و ضدسرقت آن در نسخه پریمیوم فعال است. از قابلیت‌های متنوع آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱۱) Norton Mobile Security for Android

با نصب این آنتی‌ویروس پیشرفته گوشی خود را در مقابل ویروس‌ها ایمن کنید. نورتون هم مانند برخی از برنامه‌های دیگر ویژگی قفل برنامه و ضد سرقت را در نسخه رایگان ارائه نمی‌دهد. سایر قابلیت‌های آن را در ادامه بخوانید:

آنتی ویروس خود را از بازار نصب کنید

بهترین آنتی ویروس اندروید؛ هوای گوشی‌تان را داشته باشید

با کمک بهترین آنتی‌ ویروس رایگان اندروید، ویروس‌ها و فایل‌های مشکوک و خطرناک را از بین ببرید. فضای حافظه گوشی را بیشتر کنید. از یک اسکنر ویروس برای جلوگیری از ویروس‌های احتمالی تلفن خود استفاده و از کندشدن سیستم جلوگیری کنید. هرگونه ویروسی را حذف کنید، به گشت‌وگذار آنلاین بپردازید و از استفاده از دستگاه تلفن‌همراه خود لذت ببرید؛ بدون این‌که به تهدیدهای جاسوس‌افزار و بدافزار فکر کنید.

 

منبع: خبر آنلاین