شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دادگستری#گلستان

یک نفر از بازداشتی‌های اغتشاشات نمازخوان نبود | این نسل از نماز دور نمی‌شد اغتشاشات اتفاق نمی‌افتاد | مباحث دینی را در بازداشت به آنها آموزش دادیم

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

رییس دادگستری گلستان گفت: یک نفر از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر گلستان نمازخوان نبود که در ایام بازداشت تلاش کردیم مباحث و موضوعات دینی به این افراد آموزش داده شود.

اغتشاشات

به گزارش همشهری آنلاین، حیدر آسیابی روز پنجشنبه در نشست مسوولان فرهنگی گلستان افزود: غفلت از مباحث و ظرفیت‌های دینی تربیت نسل جوان را دچار چالش کرده که باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

وی اظهار داشت: یک نفر از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر گلستان نمازخوان نبود که در ایام بازداشت تلاش کردیم مباحث و موضوعات دینی به این افراد آموزش داده شود.

وی بیان کرد: نسل جوان و نوجوان در شناخت و بینش دینی با چالش‌هایی روبرو بوده و چنانچه این قشر از نماز دور نمی‌شدند اتفاقات اخیر را شاهد نبودیم.

آسیابی افزود: اغتشاشات اخیر نتیجه کوتاهی در مباحث دینی و اعتقادی بوده که امیدواریم در مساجد، مدارس، مراکز علمی و آموزشی، ارگان‌ها و نهادها به موضوع نماز برای کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه جدی شود.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان هم در این نشست گفت: ترویج مفاهیم نماز و تبیین کارکردهای آن در ابعاد مختلف باید مورد توجه جدی مدیران، مسوولان و نهادهای مرتبط باشد.