شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ال‌کلاسیکو

گیتی پسند- مس سونگون؛ ال‌کلاسیکو با طعم گز

گیتی پسند- مس سونگون؛ ال‌کلاسیکو با طعم گز

امروز سالن پیروزی اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ میزبان مهم‌ترین دیدار فوتسال فصل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از گذشت ۱۱ هفته حالا گیتی‌پسند و مس که از ابتدای فصل هم انتظار می‌رفت رقبای اصلی و نزدیک برای قهرمانی باشند، حساس‌ترین رقابت نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال را برگزار می‌کنند.

در یک طرف مس سونگون حضور دارد که عملکردش به طور میلی‌متری کم‌نوسان‌تر و بهتر از رقیب اصفهانی بوده. تقی‌پور تیمی با محوریت آقاپور و جاوید ساخته که حالا با ۳۰ امتیاز از ۱۱ بازی با تنها یک شکست در صدر قرار دارد. ۵۴ گل زده نشان می‌دهد هم رویکرد سونگونی‌ها هجومی بوده است و هم صدرنشینی‌شان غیراتفاقی. آن‌ها هفته گذشته ۷-۲ آناصنعت را بردند و برای دیدار این هفته خط و نشان کشیدند. به طور کلی همه‌چیز بر وفق مراد آن‌ها است با توجه به فاصله ۴ امتیازی با گیتی‌پسند رده دومی فشار و استرس کمتری نسبت به رقیب حس می‌کنند.

در سمت دیگر گیتی پسند ساخت و پرداخته کشاورز هم عملکرد بسیار خوبی داشته. ۴۸ گل زده و کسب ۲۶ امتیاز نشان می‌دهد اگر مسی‌ها آن‌قدر عالی نبودند حالا صدر جدول در اختیار اصفهانی‌ها بود. حالا آن‌ها بازی‌های خود را بدون سعید احمدعباسی برگزار می‌کنند اما انسجام خود را حفظ کرده‌اند. بازی قبلی آن‌ها مقابل رکن آذین ۳-۰ به پایان رسید و بازیکنان‌شان چون مروتی و حسن‌زاده در آمادگی خوب به سر می‌برند. انگیزه‌ آن‌ها هم برای برد بیشتر از مس به نظر می‌رسد چون نیاز به کم کردن فاصله دارند.

برد یا تساوی مس قهرمانی نیم فصل آن‌ها را تضمین می‌کند اما گیتی‌پسند برای قهرمانی نیم‌فصل هم نیاز به برد در این بازی دارد و هم برد در بازی بعدی خود و شکست مس مقابل سن‌ایچ. پس پیش‌بینی برنده کاری سخت است اما پیش‌بینی اینکه احتمالا دیداری جذاب و پرتنش خواهیم دید، کاری آسان.

***

اگر فرهاد فخیم می‌توانست در این بازی به میدان برود هیجانات و تنش‌ها چند برابر می‌شد اما او برای اثبات خود مقابل تیم سابق باید تا دیدار برگشت صبر کند زیرا نمی‌تواند در یک نیم فصل برای دو تیم بازی کند.

مس سونگون پس از ۸ برد پیاپی وارد میدان می‌شود و گیتی‌پسند پس از ۲ برد. آخرین یدار این دو تیم در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با برتری ۳-۱ گیتی پسند به پایان رسید.

انتهای پیام/