شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوجوانان#کودکان

پذیرایی کانون پرورش فکری در رویداد «هشتادیا» با غرفه خطاطی و نقاشی

پذیرایی کانون پرورش فکری در رویداد «هشتادیا» با غرفه خطاطی و نقاشی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تخصیص غرفه‌ای در زمینه خطاطی و نقاشی در رویداد «هشتادیا» سازمان تبلیغات اسلامی شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هم‌زمان با «هفته نوجوان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین رویداد «نقش من» که به کنش رسانه‌ای دختران دهه هشتادی اختصاص دارد، مشارکت کرده و با برپایی غرفه‌ای در زمینه خطاطی و نقاشی با موضوع محوری 13 آبان در این رخداد فرهنگی و هنری از بچه‌ها پذیرایی می‌کند.

بناست آثار منتخب این غرفه در نمایشگاه جنبی بیست‌وچهارمین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی به میزبانی کانون استان تهران که روزهای 28 تا 30 آبان‌ 1401 برگزار می‌شود و در آن برترین‌های قصه‌گویی 5 استان سمنان، خراسان شمالی، لرستان، البرز و تهران و به رقابت می‌پردازند، به نمایش گذاشته شود.

کنش رسانه‌ای دختران دهه هشتادی در قالب نخستین رویداد «نقش من» هم‌زمان با «هفته نوجوان» و به همت سازمان تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تشکل ملی دختران حاج قاسم و ماهتاب از روز 12 و 13 آبان ١4� ١ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برپاست.

در بخش نمایشگاهی این رخداد فرهنگی سازمان‌هایی مثل حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، مؤسسه نو آوین، انتشارات مهرک ناشر کتاب‌های باادب و... حضور دارند.

انتهای پیام/