شهر خبر

واکنش علی فتح‌الله‌زاده به شادی نکردن استقلالی ها

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هنوز چند روز از حمله وحشیانه داعش به هموطنان‌مان در حرم شاهچراغ نگذشته و در این شرایط نمی‌توانیم شادی کنیم.

واکنش علی فتح‌الله‌زاده به شادی نکردن استقلالی ها

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی فتح‌الله‌زاده درباره قهرمانی استقلال در سوپرجام و سایر مسائل مربوط به این تیم، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*نساجی تیم بسیار خوبی است و بازی دشواری برای ما بود، شرایط زمین هم به گونه‌ای شده بود که توپ خوب نمی‌چرخید و با این حال بازیکنان و کادرفنی استقلال تلاش کردند تا تیم به قهرمانی برسد.

*درباره اینکه پیش از این بازی صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف با ساپینتو و شایعات کنار گذاشتن این مربی مطرح شده بود، باید بگویم عده‌ای ناجوانمردانه اطلاعات غلط و اشتباه به ساپینتو دادند، او هم مرا به صورت کامل نمی‌شناسد و به همین دلیل عده‌ای سعی کردند با دادن اطلاعات غلط ذهن ساپینتو را نسبت به من تغییر دهند.

*پیش از بازی با نساجی به ساپینتو گفتم هر نتیجه‌ای رقم بخورد و چه ببریم و چه ببازیم، شما با قدرت به کارت ادامه خواهی داد. این شروع جام‌آوری ساپینتو در استقلال بود و امیدواریم بتوانیم با این مربی یکی دو جام دیگر نیز کسب کنیم.

*ارتباط صمیمی و خوبی بین من و ساپینتو برقرار است، به او قول داده بودم حق و حقوق عقب‌افتاده خودش و دستیارانش را پرداخت کنیم. این در شرایطی بود که ما برای سفر به کرمان مشکل مالی داشتیم و یک ریال هم در باشگاه پول نبود. با این حال چون قول داده بودم پول ساپینتو و دستیارانش را می‌دهم به هر نحوی که شده این پول را تهیه و در فرودگاه مهرآباد به آنها پرداخت کردم. این کار خیلی سخت بود چرا که فراهم کردن دلار در ۲،۳ روز گذشته کار آسانی نبود.

*هفته گذشته داعش عده‌ای از هموطنان بی‌گناه ما را در حرم شاهچراغ به شهادت رساند، وقتی انسان چنین صحنه‌هایی از جمله آرتین پسر بچه‌ای که پدر، مادر و برادرش را در این حمله تروریستی از دست داد، می‌بیند مگر می‌تواند شادی کند؟ هنوز چند روز از این حادثه نگذشته و عده‌ای بی‌گناه در مکانی مقدس به شهادت رسیدند، وقتی این اتفاق می‌افتد جایی برای شادی وجود ندارد و ما باید حرمت عزیزانی که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند را حفظ کنیم.