شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی#جواب

در فضای مجازی تصویر اشتباهی از الهامی ارائه می‌‎دهند/ امیدوارم جواب اعتماد مرفاوی را بدهم

در فضای مجازی تصویر اشتباهی از الهامی ارائه می‌‎دهند/ امیدوارم جواب اعتماد مرفاوی را بدهم

بازیکن آینده دار لیگ برتر فوتبال و تیم ملی جوانان کشورمان می‌گوید تمام هدفش این است که پاسخ اعتماد ساکت الهامی و صمد مرفاوی را به درستی بدهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم فوتبال هوادار در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت یک چهره جوان را به جمع خود اضافه کند.

از آنجا که عملکرد سعید سحرخیزان علیرغم سن و سال کمش جالب توجه بود، ساکت الهامی تصمیم گرفت او را به خدمت بگیرد.

سحرخیزان در عین حال درخشش خیلی خوبی در تیم ملی جوانان داشته و آنجا نیز توانسته اعتماد صمد مرفاوی را به دست آورد.

در همین خصوص خبرنگار ما مصاحبه‌ای با وی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

*برای شروع خودتان را بیشتر معرفی کنید.

من متولد 5 تیر 82 و اصالتا اردبیلی هستم. فوتبال حرفه ای را با تیم سایپا شروع کردم و سه سال در این تیم حضور داشتم. پس از آن راهی پیکان شدم. در ادامه با چند پیشنهاد از تیم های پرسپولیس، گل گهر و چند تیم بزرگ دیگر مواجه شدم و با مشورتی که از برخی عزیزان گرفتم تیم هوادار را انتخاب کردم. پست تخصصی من مهاجم است و اولین بازی‌ لیگ برتری‌ام را مقابل تراکتور انجام دادم. اگر اشتباه نکنم در حال حاضر جوانترین بازیکن لیگ برتر هستم.

*از عملکردتان در این فصل رضایت دارید؟

این فصل تا به اینجای کار در چهار بازی توانستم به میدان بروم که دو بازی آن مقابل پرسپولیس و تراکتور بود. چون این فصل من مدت زمان زیادی با تیم ملی جوانان بودم کمتر توانستم برای هوادار بازی کنم. تمام این مدت در ترکیب تیم ملی فیکس بودم. در مسابقات کافا که قهرمان شدیم در مجموع 3 گل زدم که یک گل در فینال بود. بعد از این تورنمنت راهی مقدماتی آسیایی شدیم که آنجا نیز موفق شدم گل صعود را به ثمر برسانم.

*ظاهرا نام شما در لیست جدید تیم ملی قرار ندارد.

در این مدت دچار یک مصدومیت شدم و به همین دلیل طبق مشورتی که با آقای الهامی و آقای مرفاوی داشتم قرار شد در لیست جدید تیم ملی نباشم. البته با توجه به تعطیلی لیگ فرصت خوبی است که دوباره آماده شوم تا بتوانم در ادامه لیگ و بازی های تیم ملی مقتدرانه ظاهر شوم.

*کار کردن با ساکت الهامی و صمد مرفاوی چگونه است؟

هم آقای الهامی و آقای مرفاوی انسان های فوق العاده ای هستند. آقاساکت یک مربی بادانش و فنی هستند و همه جوره از بازیکنان حمایت می‌کنند. با اینکه من به جهت اردوهای تیم ملی کمتر فرصت حضور در باشگاه هوادار پیدا کردم واقعا همیشه سعی داشتند که به توان فنی من اضافه کنند. برخی صحبت هایی که در فضای مجازی علیه الهامی خوانده‌ام را هرگز در شخصیت او ندیده ام و مشخص نیست با چه اهدافی چنین مطالب کذبی منتشر می‌شود.

*وضعیت تیم ملی جوانان را چطور می‌بینید؟

از آنجا که الهامی دستیار مرفاوی بوده باید بگویم که آقاصمد هم بسیار اخلاق مدار، مهربان و کاربلد و باتجربه هستند. هر نکته ای که می‌گویند بازی‌ها کمک مان می‌کند. واقعیت این است که مرفاوی از تیم ملی جوانان تیمی ساخته که بدون گل خورده از مسابقات صعود می‌کند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

89

*صحبت پایانی

از آقای الهامی ممنونم که همیشه حامی و همراه بوده‌اند و از اینکه توانستم به عنوان یک بازیکن جوان اعتماد او را جلب کنم و مقابل پرسپولیس و تراکتور در ترکیب تیم قرار بگیرم خوشحالم و قطعا همه تلاشم را به کار می‌گیریم تا به بهترین شکل ممکن پاسخ این اعتماد را بدهم.

انتهای پیام/