شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی‌روش#جام جهانی

به مازیار و پژمان توصیه ویژه‌ای داشتم/ با کی‌روش می‌توانیم شگفتی‌ساز جام جهانی شویم

به مازیار و پژمان توصیه ویژه‌ای داشتم/ با کی‌روش می‌توانیم شگفتی‌ساز جام جهانی شویم

پیشکسوت فوتبال امیدوار است روند رو به رشد تیم ملوان انزلی در لیگ برتر تداوم داشته باشد.

بهمن صالح نیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی ملوان در دیدار معوقه برابر فولاد اظهار داشت: ملوان برابر فولاد نمایش فوق العاده ای را از خود ارائه داد و با یک بازی بدون اشتباه و کاملا تهاجمی موفق شد پیروزی ویژه و مهمی را در انزلی به دست آورد.

وی در ادامه افزود: شاگردان خوب من در ملوان با رهبری خوب خود نشان دادند این تیم را به خوبی رهبری می کنند و خوشحال هستم که این تیم روند خوبی را در پیش گرفته است.

مربی سابق قوی سپید انزلی تاکید کرد: من با شاگردان قدیمی ام (مازیار زارع و پژمان نوری) صحبت کردم و برای ایجاد تحول در ملوان توصیه های ویژه ای را داشتم و به آنها گفتم با ارائه شیوه هجومی می توان به نتایج دلخواه دست پیدا کرد و بهتر است با سیستم 3-3-4 تیم را در بازی هایش به میدان بفرستند که این اتفاق در بازی برابر فولاد اتفاق افتاد و ملوان توانست پیروزی شیرینی را در انزلی به هواداران و دوست دارانش هدیه کند.

پیشکسوت ملوان در مورد آینده این تیم در این فصل از لیگ برتر گفت: جایگاه واقعی ملوان انتهای جدول نیست و تیم رفته رفته می تواند سیر صعودی قابل ملاحظه ای را در جدول رده بندی داشته باشد. تعطیلات پیش رو فرصت خوبی است تا ملوان ریکاوری روحی و فنی خوبی داشته باشد و با شروع دوباره بازی ها و از سر گرفته شدن رقابت های لیگ برتر به جایگاه واقعی خود برسد.

صالح‌نیا در ادامه اشاره‌ای به شرایط تیم ملی در آستانه آغاز بازی‌های جام جهانی داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: کارلوس کی روش مربی با دانش و خوبی است. من او را به خوبی می شناسم و توان فنی و مدیریت خوبی را می بینم که می تواند به تیم ملی کمک کند تا نتایج درخشانی را در قطر به ارمغان بیاورد.

522

وی افزود: بنده اطمینان دارم اگر ملی پوشان برنامه های کی روش را در بازی های خود در قطر به طور کامل اجرا کنند با نتایج خوبی این بازی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

صالح‌نیا خاطرنشان کرد: آینده روشنی را برای تیم ملی پیش بینی می کنم. توان فنی و انسجام تیمی ما به شکلی است که می توانم بگویم تیم با این همه ستاره و پشتوانه می تواند در جام جهانی شگفتی ساز شده و برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کرده و اتفاق مهمی را در تاریخ فوتبال ایران رقم بزنیم.

انتهای پیام/