شهر خبر

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در اسرع وقت تکمیل می‌شوند /۲ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور افزوده شد

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در اسرع وقت تکمیل می‌شوند /2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور افزوده شد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با مدیریت ،تمامی اماکن ورزشی، ورزش توسعه پیداخواهد کرد تاکید کرد :تاکنون 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحمید سجادی در آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر، ضمن قدردانی از تلاش های مسوولان ورزش این شهرستان، اظهار داشت: امیدوارم هرچه زودتر با برنامه‌ریزی بتوانیم منابع لازم را در اختیار این استان قرار دهیم که همه پروژه‌های نیمه تمام در اسرع تکمیل شود.

وی ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی ایران و از شروع دولت مردمی سیزدهم دو میلیون متر مکعب به سرانه ورزشی کشور اضافه شده است هرچند با هدفی که مدنظر ما است فاصله داریم ، باید با برنامه‌ریزی به فکر تکمیل مابقی پروژه‌ها باشیم.

سجادی یادآورشد: تک‌تک هیات‌های ورزشی یک بردار دارند که جمع آنها بردار برآیند برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های ورزشی است که نتیجه تلاش و توجه مدیران مربوطه است. وی از برنامه‌ریزی برای تامین منابع جهت راه‌اندازی پیست تارتان در پل‌دختر خبر داد و افزود: در این صورت پشت دروازه‌های زمین چمن مصنوعی به چمن نیاز ندارد و تارتان و پیست دو میدانی در کنار فوتبال ایجاد می‌شود که باید مختص دو و میدانی‌ها باشد. وزیر ورزش وجوانان گفت: یکی از هنر‌های مدیریت در عرصه ورزش و جوانان نوع بهره‌برداری و نگه‌داری است که انتظار می‌رود مسوولان ورزش پل‌دختر دست در دست هم دهند تا زمین چمن که به این زیبایی احداث شده، استخر شنا و امثال آن حتی یک ساعت خالی نماند و این همان هنر مدیریت است.

وی افزود: خوشحالیم که برای دومین بار در این شهرستان حاضر شدیم و همه سعی و تلاش ما این است که از تمام ظرفیت وزارت استفاده کنیم که کمبودها رفع شود و آنچه که ورزشکاران نیاز دارند در اختیار آنها بگذاریم.

سجادی اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که روز به روز در سطح کشور شاهد رشد و توسعه ورزش باشیم. سفر به شهرستان پلدختر صد و سی چهارمین سفر ما به شهرستان‌های مختلف کشور بود و هدف ما از این سفرها این است که به مردم خدمت کنیم و بهترین شرایط را فراهم آوریم.

انتهای پیام/