کجای دنیا اینقدر سعه صدر هست که 8 سال دولتی می آید و تفکرش برخلاف اصول اساسی نظام است اما چون رای مردم است،تحمل می‌شود

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خطای بزرگی کردیم که ملت و جوانان را در دست و بال شبکه های مجازی و شبکه های خارجی گذاشتیم تا افکارشان توسط آنها فریب داده شود و تصویر غلطی از واقعیت را داشته باشند و امروز وظیفه ما روشنگری است و باید جبران کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سعه صدر نظام در بیش از ۴۰ روز اخیر در برخورد با اغتشاشگران گفت: در کجای دنیا اینقدر سعه صدر هست که هشت سال دولتی می آید که تفکرش برخلاف اصول اساسی نظام است اما چون رای مردم است، تحمل می‌شود؟ بدترین نافرمانی ها را کرد اما با احترام بود این دیکتاتوری است؟

سردار محمدرضا نقدی عصر امروز ۱۱ آبان ماه در نشست هم اندیشی با نخبگان اقشار بسیج سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد شهداء به ویژه شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اظهار کرد: وقتی می بینیم یک داعشی در محیط مقدس و در زمان نماز طفل را در آغوش مادر نشانه می گیرد و نمازگزاران را به شهادت می رساند؛ قدر شهید سلیمانی را بیشتر می دانیم بهتر می فهمیم اگر شهید سلیمانی و مدافعان حرم نبودند، این موجودات با ملت ما چیکار می کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز بخش اعظم کشورهای دنیا با مشکلات اقتصادی مواجه است، افزود: ما بیش از چهار دهه تحریم هستیم و ۱۲ سال است با ذره‌بین معاملات و روابط اقتصادی ما را زیر نظر دارند و همه جانبه قفلش می کنند و ده ها کشور با هم، هم عهد هستند و حتی داروی بیماران خاص را تحریم کردند اما امروز فرانسه و آلمان و کشورهای دیگر اروپایی در بحث انرژی چند ماه توسط روسیه تحریم شده اند و مردمشان کف خیابان هستند.

نقدی بیان کرد: مشکلات اقتصادی در کشور داریم و بخش زیادی از مردم با سختی معیشت را می گذرانند و مشکل بیکاری داریم و یک اشکال نیز خودمان ایجاد و مردم و جوانان را در یک فضای تحت مدیریت دشمن رها کرده ایم و متاسفانه به گونه ای عمل کرده ایم که آنها تصمیم می گیرند مردم و جوانان ما چه چیز را ببینند و چه چیزی را نبینند. عکس شهید سلیمانی را حذف می کنند و هشتگ شاهچراغ را برمی‌دارند و صدها صفحه و کانال انقلابی را می بندند و جریان فساد را باز می گذارند.

معاون سپاه پاسداران گفت: واقعیت یک طرف دیگر این است تمام فشارهایی که به جمهوری اسلامی آوردند به این دلیل بوده که منحنی های مولفه قدرت ایران در تمام ۴۳ سال رو به بالا بوده و هیچ زمانی افت نکرده و در این چهار دهه منحنی مولفه قدرت امریکا و رژیم صهیونیستی به شدت رو به پائین است و ما به جائی نزدیک شدیم که این مولفه ها از هم عبور کند و ما در شرایط بالاتر از آنها قرار گرفته و این برایشان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: آنها در تحمیل اراده خوشان در مذاکرات و عرصه سیاسی، لبنان، سوریه، یمن، عراق و افغانستان شکست خوردند و با افتضاح از افغانستان فرار کردند و با وجود ۸۰۰۰ میلیارد دلار هزینه ای که در منطقه کردند، از انقلاب اسلامی شکست خوردند.

نقدی با اشاره به حوادث اخیر در کشور عنوان کرد: باید ببینیم این اتفاقات محصول کدامیک از این دو واقعیت است. اگر گرانی، مشکلات بیکاری و معیشتی عامل اصلی این رفتار و حرکات باشد، طبیعتا باید شعار خاص خود را داشته و هدفگیری به مسببان مشکلات باشد و منطق پیام همان ها باشد اما آیا یک شعار که بیانگر مشکلات واقعی جامعه باشد، را می بینیم؟

وی تصریح کرد: ماهیت این حرکت از همینجا مشخص می شود. آنها به مشکلات داخلی ما طمع کردند که بار خودشان را ببندند و واقعیت اقتدار و سربلندی ما را به چالش بکشند؛ کشوری که ۱۲ سال سخت ترین تحریم ها را علیه آن اعمال کردند امروز می گویند به قدرتمندترین سازنده سلاح دنیا، تسلیحات می فروشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های ایران در علم، تکنولوژی و قدرت سیاسی عنوان کرد: اراده سیاسی ما غالب است و همه آنچه امریکا تصمیم می گیرد در منطقه شکست می خورد و هرچه ایران تصمیم می گیرد پیروز می شود و ایران با تمام فشارها دارد جلو می رود و انقلاب اسلامی کار بی نظیری کرد.

وی افزود: امریکایی ها مرتکب جنایت شدند و شهید سلیمانی را از ما گرفتند و تهدید کردند ۵۳ نقطه فرهنگی ایران را می زنند که همان زمان پاسداران انقلاب عین الاسد را شخم زدند و آنها هیچ غلطی نکردند و این اقتدار را دنیا دیدید و سبب شد چین و روسیه بال و پر گرفته و در مقابل امریکا بایستند.

نقدی اظهار کرد: امروز امریکا زورآزمائی می کند تا دولت طرفدار خود را در عراق روی کار بیاورد و شکست می خورد و این واقعیت ها هر روز اتفاق می افتد و مسئله این است حوادثی که پیش آمد ناشی از این بوده که می خواهند پیشرفت بزرگ ملت ایران را متوقف کنند و باید هوشیار بود که آنها هیچ کمکی در بهبود وضع اقتصادی و باز شدن گره و اصلاح یک اشکال را نمی توانند انجام بدهند.

وی بیان کرد: قرارگاهی از ۳۶ کشور در سنتکام تشکیل شده و پول ها، جاسوس ها و شبکه ها را وسط آورده و علیه ملت ایران شلیک کردند و بحمدلله ملت مومن ایران اسلامی با صلابت پاسخ محکمی به آنها دادند و نشان دادند شایسته مدالی هستند که امام در وصیت نامه خود به آنها داد که بالاتر از ملت حجاز در عهد رسول الله صلی الله علیه و آله هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: آیا اینقدر احساسات و عواطف امریکایی ها شدید است که نمی توانند مرگ یک دختر را تحمل کنند؟ در حالی که خودشان میلیون ها انسان را مانند مورچه زیر پا له کرده و در دنیا کشته و در عراق و افغانستان صدها هزار نفر را قتل عام کردند و بیمارستان افغانستان را بمباران کرد.

وی افزود: در پی مرگ یک خانم و برخلاف همه دلایلی که مبنی بر بیماری اش بیان شد، می بینیم چه می کنند در حالی که براساس گزارش های خودشان، ۴۲۳۴ نفر در زندان های امریکا در سال ۲۰۱۹ کشته شدند و سالیانه چند هزار نفر در زندان های آنها کشته می شود و به اندازه کل زندانی های جهان در امریکا زندانی وجود دارد و اینگونه با آنها رفتار می شود.

نقدی تصریح کرد: عربستان سال گذشته ۳۷ نوجوان را اعدام کرد که جرمشان پخش اعلامیه علیه رژیم سعودی بود و و سال قبل از آن ۸۰ نوجوانان را گردن زدند و هر روز در یمن جنایت می کنند و حالا مدعی حقوق بشر شدند.

وی بیان کرد: می بینیم در اتفاقات اخیر کشور ما چه کارها و هزینه هایی کردند. بدانید این ماجرای حقوق بشر و دلسوزی نسبت به یک ملت و زن نیست؛ و نباید حافظه تاریخی مان را از دست بدهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: کومله که مدعی زن، زندگی، آزادی است، خشن ترین گروه بودند و کسانی را که اسیر می کردند را با سرامیک می بریدند که زجرکش بشوند و اگر جنایت و خیانت منافقین در حق خودشان را بنویسند شاید ده ها جلد کتاب بشود و اینها به ما می گویند دیکتاتور.

وی افزود: مسئله اصلی را باید پیدا کنیم. اینکه انقلاب اسلامی دارد با اقتدار به نقطه تقاطع مولفه قدرت می رسد و مقام معظم رهبری فرمودند "هندسه جهانی قدرت در حال تغییر است" و کسانی که بالا بودند، دارند می آیند پائین و دست و پا زدن های دشمن برای این بوده و مسئله فوت یک خانم نیست.

نقدی تصریح کرد: ما در محاصره تبلیغاتی دشمن هستیم و رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند مهم ترین وظیفه شما امروز شکست محاصره تبلیغاتی دشمن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خطای بزرگی کردیم که ملت و جوانان را در دست و بال شبکه های مجازی و شبکه های خارجی گذاشتیم تا افکارشان توسط آنها فریب داده شود و تصویر غلطی از واقعیت را داشته باشند و امروز وظیفه ما روشنگری است و باید جبران کنیم.

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید خانه به خانه، مدرسه به مدرسه و محله به محله مردم و افرادی را که احیانا تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفتند را نسبت به واقعیت روشن کنیم.

وی با اشاره به سعه صدر نظام در بیش از ۴۰ روز اخیر در برخورد با اغتشاشگران گفت: در کجای دنیا اینقدر سعه صدر هست که هشت سال دولتی می آید که تفکرش برخلاف اصول اساسی نظام است اما چون رای مردم است، تحمل می‌شود؟ بدترین نافرمانی ها را کرد اما با احترام بود این دیکتاتوری است؟

نقدی تصریح کرد: اسلام و ولایت فقیه می گوید تقوا را انتخاب کن و ولایت فقیه می گوید در انتصابات دخالت نکنید. ولایت فقیه ضددیکتاتورترین پدیده در حاکمیت است و مانع دیکتاتوری در حکومت شده است.

وی بیان کرد: ما ایراد داریم و باید خودمان با تلاش و کار ایرادات را برطرف کنیم و همه منحنی ها نشان می دهد ما روز به روز بالاتر رفتیم؛ مسائل اقتصادی را باید از مسیر خود حل کرد. یک جاهائی خودمان گره ایجاد کردیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه دشمنان شکست خورد و تمام شبکه جاسوسی و عناصری که سال های آموزش داده بودند و همه رسانه ها را در حد رسوائی به میدان آوردند و ما از لحاظ حقوقی ضعیف عمل کرده اما باید حرکت و روشنگری کنیم و باید با دانش آموزان و دانشجویان گفت و گو کرد.