شهر خبر

پس از قهرمانی در سوپرجام؛

ساپینتو: گفته بودم که تاریخ‌ساز می‌شویم/ به بازیکنان پیغام دادم!

ساپینتو: گفته بودم که تاریخ‌ساز می‌شویم/ به بازیکنان پیغام دادم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام فوتبال ایران گفت: به بازیکنانم گفته بودم که تاریخ ساز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ریکاردو ساپینتو پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام، اظهار داشت: بابت نتیجه‌ای که گرفتیم و شیوه‌ای که بازی کردیم و در نهایت قهرمانی خیلی خوشحال هستم. تیم حریف را کامل کنترل کردیم، توانستیم یک گل بزنیم و این بازی را بردیم. این برد برای اولین سوپرجام در تاریخ استقلال خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به بازیکنانم گفته بودم که امروز تاریخ‌ساز خواهیم شد. آنها لایق قهرمانی بودند. سخت کار کرده بودیم، در چند جبهه می‌جنگیدیم، امروز هم پاداش خیلی خوبی گرفتیم. تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم.

ریکاردو به گلزن تیمش اشاره کرد و گفت: برای مثال ارسلان مطهری بیرون از تیم بود اما امروز قهرمان تیم شد. این فوتبال است و نباید تسلیم شوید. این پیغام من برای تمام بازیکنان است. اگر خسته شوید و نجنگید انتخابی هم برای سرمربی نخواهید بود. ارسلان به خودش اعتقاد و اعتماد داشت و سخت کار کرد. من هم او را به ترکیب تیم بازگرداندم. برای مطهری و تیم خیلی خوشحال هستم. بازی و پیروزی خیلی خوبی بود.

ساپینتو در خصوص اتفاقات پس از بازی، حضور علی فتح‌الله‌زاده در رختکن استقلال و اینکه او به دلیل احساساتی شدن گریه کرده است، توضیح داد: چهار ماهی که سپری کردیم خیلی سخت بود و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. جریمه و محرومیت من عادلانه نبود. می‌جنگید و کار می‌کنید تا نتیجه بگیرید. از وقتی به استقلال آمدم می‌خواستم جام‌ها را ببرم. این اولین جام است و امیدواریم بیشتر جام ببریم.