شهر خبر
جمهوری اسلامی با تسامح با معترضان برخورد کرده/ مردم مصرانه از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهند با معترضان برخورد شود

ادعای روزنامه جام جم:

جمهوری اسلامی با تسامح با معترضان برخورد کرده/ مردم مصرانه از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهند با معترضان برخورد شود

روزنامه جام جم نوشت: امروز افراد جامعه مصرانه از نظام و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهند که نظم و امنیت را در خیابان‌ها و شهرها برقرار کنند.

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به صداوسیما در یادداشتی ضمن بیان این مطلب که «جمهوری اسلامی با تسامح با معترضان برخورد کرده» مدعی شده مردم «مصرانه» از دستگاه‌های امنیتی و قضایی می‌خواهند با معترضان برخورد کند. 

نویسنده روزنامه یادداشت جام جم مدعی شده است: نظام جمهوری اسلامی حکومتی مقتدر و در عین حال مظلوم است و همواره سعی بر این بوده که با تسامح با معترضان برخورد شود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: با این وصف، مردم از تنش‌ها و آشوب‌های اخیر که فضای اجتماعی کشور را ناامن کرده، ناراضی‌اند. امروز افراد جامعه مصرانه از نظام و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهند که نظم و امنیت را در خیابان‌ها و شهرها برقرار کنند. بسیاری از کسبه و اصناف بارها ضمن مراجعه به نمایندگان مجلس و نهادهای انتظامی از آنها مطالبه امنیت و آرامش را دارند. تردیدی نیست که بخشی از اقتصاد کشور به‌واسطه بروز ناامنی‌ها در سطح جامعه، دچار اخلال شده است و مردم هم در تجمعات و راهپمایی‌های سراسری، ضمن محکوم کردن حوادث اخیر کشور شامل اغتشاشات و همچنین اقدامات تروریستی، برقراری نظم و امنیت در جامعه را به عنوان یکی از مطالبات جدی خود مطرح کردند.