شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

فقط مبارک هواداران!

بازیکنان استقلال پس از قهرمانی در «سوپرجام» فوتبال چه گفتند؟

بازیکنان استقلال پس از قهرمانی در «سوپرجام» فوتبال چه گفتند؟

بازیکنان تیم فوتبال استقلال که جشن متفاوتی را بعد از قهرمانی در سوپرجام برگزار کردند، در مورد این قهرمانی جملات کوتاهی را عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران پس از کسب قهرمانی سوپرجام فوتبال کشور با برتری یک بر صفر مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی را انجام دادند که گزیده آنها را در پی می‌خوانید:

سید حسین حسینی:
بازی یکطرفه ای را بردیم. تیم برتر میدان بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و خدا را شکر توانستیم جام به دست بیاوریم. برای چهارمین بار با استقلال جام گرفتیم. تا زمانی که با استقلال باشم تمام تلاشم را می‌کنم با این تیم جام بیاورم.

کاپیتان استقلال تهران افزود: قبلا هم گفتم در دو سال گذشته همه تلاشم را کردم تا به تیم ملی ایران برگردم و از همه مربیانم تشکر می‌کنم. حالا همه تلاشم این است به جام جهانی قطر بروم.

رضا میرزایی:
بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم قهرمانی را به هواداران هدیه کردیم تا شاید آنها را کمی خوشحال کنیم. هفته به هفته خیلی خوب کار می‌کنیم. همه بازیکنان فوق‌العاده هستند و بهترین‌های ایران را داریم. چه یک دقیقه چه نود دقیقه بازی کنیم در خدمت تیم هستیم. استقلال تیم بزرگی با دو قهرمانی در آسیا است و خدا را شکر می‌کنم با نظر سرمربی می‌توانم هر بازی وارد زمین شوم.

محمدحسین مرادمند:
فقط می گویم مبارک هواداران و صحبت دیگری ندارم.

مهدی مهدی پور:
خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و جام را برای هواداران کسب کنیم. موقعیت های خیلی زیادی داشتیم ولی مهم تر از همه چیز جام بود که به آن رسیدیم. من تلاشم را می کنم در جام جهانی قطر حضور داشته باشم. همه چیز به نظر آقای کی روش بستگی دارد. امیدوارم بهترین اتفاق ها برای جام جهانی رقم بخورد.