شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیسی

انگشتر معاون اجرایی رئیسی سوژه شد!+تصاویر

کدخبر: ۵۳۱۹۷۶
اقتصادنیوز: محسن منصوری که امروز به جمع خبرنگاران آمد، انگشتر او با نگین بزرگ عقیق کبودش مورد توجه عکاسان قرار گرفت.
انگشتر معاون اجرایی رئیسی سوژه شد!+تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، جمعی از اعضای هیات دولت امروز پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. حضور پر شور منصوری استاندار سابق و معاون اجرایی جدید رئیسی در این نشست مورد توجه رسانه ها بود.

منصوری

در کنار این حضور پر انرژی انگشتر او با نگین عقیق کبودش به چشم می آمد،گفته می شود که  عقیق سنگ آبی یا کبود بسیار خوش شانسی می آورد. خواص سنگ عقیق کبود به قدری زیاد است که در بسیاری از سنت ها بر اهمیت داشتن آن تأکید شده است.درتوضیح خواص این سنگ آمده که با همراه داشتن سنگ عقیق کبود می توانید روح و روانی آرام داشته باشید، در ارتباطات خود اعتماد به نفس بالا داشته باشید، از گوشه گیر بودن رهایی می یابید و دوستان زیادی پیدا خواهید کرد.

عکس ا انگشتر خوش شانسی بر دست معاون رئیس جمهور ؛منصوری به انرژی سنگ های قیمتی اعتقاد دارد؟

با رای اعتماد مجلس به مرتضوی برای وزارت کار،منصوری به معاونت اجرایی ریاست جمهوری رسید.

عکس ا انگشتر خوش شانسی بر دست معاون رئیس جمهور ؛منصوری به انرژی سنگ های قیمتی اعتقاد دارد؟

به نظر می رسد منصوری ،معاون دهه شصتی رئیسی به خواص و انرژی سنگ ها باور دارد که این انگشتر را در اولین روزکاریش در هیات دولت در دست انداخته است.منصوری در زمان انتخابات مسئولیت هماهنگی ستادهای ابراهیم رئیسی را برعهده داشت  و با ریاست جمهوری رئیسی به استانداری تهران رسید و حالا در سال دوم عمر دولت سیزدهم جایگزین صولت مرتضوی در معاونت اجرایی رئیس جمهور شده است.