شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت
پیشنهاد روانشناسانه روزنامه دولت برای حفظ تعادل روانی؛ کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای مخالف نظام را حذف کنید

پیشنهاد روانشناسانه روزنامه دولت برای حفظ تعادل روانی؛ کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای مخالف نظام را حذف کنید

روزنامه ایران نوشت: الان دیگر برای همه روشن است که کدام کانال‌های ماهواره‌ای و کدام رسانه‌های مجازی دنبال پمپاژ هیجان منفی در جامعه هستند.اگر برای سلامت روان خود اهمیت قائلید این کانال‌ها و شبکه‌ها را حذف کنید و در معرض‌شان قرار نگیرید.

اعتمادآنلاین|

روزنامه دولتی ایران در گزارشی اجتماعی با عنوان «چگونه تعادل روانی خود را در تنش‌های اجتماعی حفظ کنیم» به نقل از یک روانشناس به مردم توصیه کرده کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای را که هیجان منفی پمپاژ می‌کنند، حذف کنند.

به گزارش ایران، دکتر بهروز قائمی مهر روانشناس نیز پیشنهاد می‌کند این روزها باید کمتر در معرض اخبار دروغ یا اصطلاحاً فیک باشیم تا تعادل روانی خود را از دست ندهیم: «الان دیگر برای همه روشن است که کدام کانال‌های ماهواره‌ای و کدام رسانه‌های مجازی دنبال پمپاژ هیجان منفی در جامعه هستند. پیشنهاد من این است که اگر برای سلامت روان خود اهمیت قائلید این کانال‌ها و شبکه‌ها را حذف کنید و در معرض‌شان قرار نگیرید.»

روزنامه ایران در ادامه به نقل از این «روانشناس» نوشته: مشاجره‌های اجتماعی را وارد کانون خانواده نکنید که هم تعادل روانی خودتان را به هم می‌ریزد و هم روی روان بچه‌ها تأثیر منفی می‌گذارد.