شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جدید#وزارت کشور

حسینی: منصوری سابقه فعالیت‌های اجرایی دارد/ وزارت کشور در خصوص استاندار جدید تهران توضیحاتی خواهد داد

حسینی: منصوری سابقه فعالیت‌های اجرایی دارد/ وزارت کشور در خصوص استاندار جدید تهران توضیحاتی خواهد داد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص معاون اجرایی جدید رئیس‌جمهور گفت: محسن منصوری از کسانی است که سابقه مسئولیت‌های اجرایی از جمله فرمانداری و استانداری را دارد و نشان داده که کارآمد است و می‌تواند در سمت معاونت اجرایی که تحرکات در آن زیاد است به خوبی ظاهر شود.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به انتصاب جدید برای سمت معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و رویکرد دولت برای امیدآفرینی و جوان‌سازی دولت، گفت: آقای رئیسی از ابتدا به بحث جوان‌سازی تاکید داشتند و گفته بودند که هر جا میسر هست ما از نیروهای جوان و انقلابی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: محسن منصوری از کسانی است که سابقه مسئولیت‌های اجرایی از جمله فرمانداری و استانداری به صورت طبیعی را دارد و نشان داده که کارآمد است و می‌تواند در سمت معاونت اجرایی که تحرکات در آن به دلیل سرکشی به استان‌ها و پیگیری مصوبات زیاد است به خوبی ظاهر شود؛ امیدواریم که در این کار موفق شوند و با ارتباطی که با جوانان دارند توقع می‌رود که از جوانان پرانرژی و توانمند استفاده کنند.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برای  استانداری تهران تمهیدی انجام شده یا خیر، گفت: در این خصوص وزارت کشور توضیحاتی خواهند داد و جایگزین را تعیین خواهند کرد.

انتهای پیام/