شهر خبر

میرزاعلی: امیدوارم از حیثیت والیبال ساحلی ایران دفاع کنیم/ قطر و استرالیا رقبای اصلی هستند

میرزاعلی: امیدوارم از حیثیت والیبال ساحلی ایران دفاع کنیم/ قطر و استرالیا رقبای اصلی هستند

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی گفت: شرایط اردو ایده‌آل است و امیدوارم با تمرینات خوب و فشرده بتوانیم از حیثیت والیبال ساحلی ایران در مسابقات پیش رو دفاع کنیم.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از 16 تا 20 آبان و مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از 23 تا 27 آبان ماه در بندرعباس برگزار می‌شود و از کشور ایران هشت تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که چهار تیم در تور آزاد آسیا و چهار تیم در قهرمانی مردان آسیا به مصاف حریفان می‌روند.

عبدالحامد میرزاعلی به همراه آرش وکیلی یکی از تیم‌های ملی ایران را در مسابقات بندرعباس تشکیل می‌دهند که در هر دو تورنمنت حضور خواهند داشت.

میرزاعلی با اشاره به مرحله نهایی تمرینات تیم ملی در بندرعباس اظهار کرد: اردوهای تیم ملی از مهرماه زیر نظر رضا نائینی آغاز شده و همچنان ادامه دارد. خوشبختانه شرایط اردوها ایده آل است. تمرینات خوب و فشرده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم با این تمرینات خوب و منظم از حیثیت والیبال ساحلی در مسابقات پیش رو دفاع کرده و بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی که 33 سال سن دارد در خصوص حضور بازیکنان جوان و نوجوان در تیم‌های ملی ساحلی توضیح داد: حضور این جوان‌ها در کنار با تجربه‌ها اتفاق خوبی است، به این صورت پشتوانه‌سازی می‌شود. هر چه این جوان‌ها شرایط مسابقات را بیشتر تجربه کنند، عالی است و به نفع والیبال ساحلی کشور خواهد بود.

میرزاعلی با بیان این‌که نخستین دوره‌ای است که به عنوان یار آرش وکیلی در مسابقات شرکت می‌کند، افزود: این بازیکن یکی از باتجربه‌های تیم ملی است. امیدوارم در این نخستین تجربه به هماهنگی و نتیجه لازم برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای بازیکنان باتجربه‌ای چون شما این هماهنگی با هم تیمی چه میزان زمان می‌برد، گفت: هر چه در مسابقات بیشتری شرکت کنیم بهتر هماهنگ می‌شویم. والیبال ساحلی دو بازیکن دارد و آن‌ها از نظر تکنیکی، شیوه بازی و ذهنی باید خیلی نزدیک به هم باشند تا نتیجه لازم را کسب کنند.

میرزاعلی که حدود ده سال است به عنوان بازیکن والیبال ساحلی بازی می‌کند، در ادامه تصریح کرد: قهرمانی مردان آسیا مهم‌ترین تورنمنت ساحلی قاره کهن محسوب می‌شود و تیم‌های قوی منطقه از جمله قطر و استرالیا در آن حضور دارند. رقبای اصلی ایران هم این دو تیم هستند؛ تیم‌هایی که همواره جزء چهار تیم برتر بودند. تلاش می‌کنیم خودمان را به سطح این تیم‌ها برسانیم.

مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی والیبال ساحلی برای حضور در دو تورنمنت مهم ساحلی آسیا از امروز (چهارشنبه یازدهم آبان) در بندرعباس آغاز شد و تا روز دوشنبه 16 آبان پیگیری می‌شود.

بهمن سالمی، آرش وکیلی، عبدالحامد میرزاعلی، علیرضا آقاجانی، عباس پورعسگری، حبیب ناصری، ضرغام منصوری، مجتبی آرو، مهدی محفوظی و سینا شوکتی بازیکنان شرکت کننده در این اردو هستند.

رضا نائینی و روح‌اله صالحی‌نژاد به عنوان مربیان و پرویز فرخی به عنوان سرپرست تیم‌های ملی ساحلی ایران را در این اردو و مسابقات پیش رو همراهی خواهند کرد.

 انتهای پیام