شهر خبر

نقدعلی در صحن مجلس:

مرکز وکلا قانون مجلس را رعایت کند

مرکز وکلا قانون مجلس را رعایت کند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: مرکز وکلای دادگستری باید قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را مدنظر داشته باشد و نیازی به برگزاری مصاحبه علمی از داوطلبان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهارداشت: متأسفانه در مدارس با کمبود نیروهای خدماتی مواجه هستیم. علاوه بر این باید به این مسئله توجه کرد که نیروهای خدماتی مدارس حقوق بسیار کمی دریافت می‌کنند و حقوق آنان آنقدر ناچیز است که کفاف زندگی شأن را نمی‌دهد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را به تصویب رساند اما مرکز وکلا به این مصوبه توجه ندارد و قرار است از داوطلبان مصاحبه علمی گرفته شود که این مسئله برخلاف قانون است و نیازی به این کار نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تأکید کرد: از قوه قضائیه می‌خواهم با همه افرادی که در حوادث اخیر اقدام به قتل و غارت کرده‌اند، آتش زده‌اند و به ویژه با افرادی که از خارج از کشور هدایت شدند بر اساس مُر قانون برخورد شود.

نقدعلی تأکید کرد: قوه قضائیه خدای ناکرده نباید تحت تأثیر برخی از فشارها از اجرای قانون بازبماند چرا که اگر با این افراد برخورد جدی نشود، موجب گستاخی کسانی می‌شود که امنیت کشور را برهم زده‌اند.