شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سازمان لیگ#استقلالی#استادیوم

ظلم بزرگ سازمان لیگ به زنان استقلالی

اگر ورود تماشاگران در استادیوم ها ممنوع نبود دیدار سوپرجام به اولین مسابقه اهدای جامی تبدیل می شد که پس از چهار دهه در حضور زنان کشورمان برگزار می شد.

ظلم بزرگ سازمان لیگ به زنان استقلالی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش حالا هفته های متمادی است که دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. یکی از مهمترین مسابقات استقلال پیش از تعطیلات اردوی تیم ملی که با حضور تماشاگران برگزار شد دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران در هفته ششم بود. سومین بازی خانگی استقلال که با حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد یک ویژگی خاص دیگر هم نسبت به دو دیدار قبلی داشت و آن حضور بانوان طرفدار تیم مهمان یعنی نساجی بود که از مازندران برای تماشای بازی نماینده قائمشهر مقابل آبی پوشان استقلال به تهران آمده بودند.

جشن سوپرجام ویژگی زنانه اش را از دست داد/ فرصتی بزرگی که از زنان استقلالی گرفته شد

روزی که گروهی از بانوان استقلال با اهدای گل به بانوان مازندرانی اتفاقات جالبی را روی سکوهای طبقه دوم ورزشگاه بزرگ آزادی رقم زدند و البته کری خوانی هایی هم در همان بالا برای یکدیگر داشتند و علیه هم شعارهایی را سر می دادند.

اما حالا و در شرایطی که قرار است بازی این دو تیم در استادیوم باهنر کرمان بدون حضور تماشاگران برگزار شود بی شک ضرر اصلی و بزرگ را این قشر از طرفداران دو تیم متحمل خواهند شد که شانس حضور در جشن احتمالی قهرمانی تیم محبوب شان را هم از دست می دهند. چرا که پیش از این هرگز هیچ طرفدار خانمی در جشن قهرمانی تیم های فوتبالی کشورمان در استادیوم حضور نداشته و اگر ممنوعیتی برای ورود تماشاگران وجود نداشت این سوپرجام بعنوان اولین جشن قهرمانی برای یک تیم فوتبالی رقم می خورد که در حضور بانوان فوتبالی طرفدار یکی از دو تیم برگزار می شد.