شهر خبر

ترکیب استقلال در سوپرجام ؛ تقلب از روی دست فرهاد مجیدی؟

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در حالی تحت عنوان سوپرجام برگزار می شود که اخبار رسیده از اردوی تیم آبی‌پوشان حاکی از بازگشت برخی ستاره‌ها به ترکیب اصلی استقلال است.

ترکیب استقلال در سوپرجام ؛ تقلب از روی دست فرهاد مجیدی؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

نگاهی به ترکیب تیم استقلال در دیدار قبلی مقابل هوادار مشخص می‌کند این تیم به رقم در اختیار داشتن مهره‌های سرشناس و ستاره‌هایی همچون سجاد شهباززاده، مهدی مهدی پور، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی با مهره‌هایی مانند سعید مهری، امیر ارسلان مطهری و جعفر سلمانی مقابل تیم همشهری صف‌آرایی کرده بود که در بین آنها مهری و مطهری پس از چند بازی دوری از ترکیب اصلی بین یازده بازیکن اصلی به میدان رفته بودند. اتفاقی که نوعی غافلگیری را هم برای تیم هوادار به همراه داشت.

اما تمرینات روزهای اخیر استقلال حاکی از آن است که ساپینتو در دیدار سوپرجام از بهترین مهره‌هایش برای مصاف مقابل حریف مازندرانی بهره خواهد برد. بازگشت ابوالفضل جلالی به دفاع چپ و حضور مهدی مهدی پور در مرکز زمین می‌تواند دو تغییر مهم در بازی سوپرجام باشد.

مهدی مهدی پور که در بازی مقابل هوادار از دقیقه ۶۶ به جای سعید مهری به میدان آمد علاوه بر تقویت خط هافبک استقلال مانع از حملات پردامنه شاگردان ساکت الهامی شد. تیمی که در نیمه دوم به قصد جبران تکل خورده بارها ابتکار عمل در میانه زمین را در دست داشت. این بازیکن اصفهانی در فصل گذشته یکی از ستاره‌های تیم فرهاد مجیدی در راه رسیدن به جام قهرمانی استقلال پس از سالها بود.

همچنین حضور ابوالفضل جلالی در دفاع چپ آبی پوشان در سوپرجام این شرایط را برای استقلال فراهم می‌کند تا ضمن تقویت خط دفاعی اش، با تکیه بر توان هجومی این بازیکن که قابلیت نفوذ در جناح چپ تیم استقلال تا نزدیکی‌های دروازه حریف را دارد بهره‌مند شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ساپینتو برای رسیدن به اولین قهرمانی استقلال قصد دارد بهترین مهره‌هایش را در دیدار مقابل نساجی به میدان بفرستد و در این زمینه از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.