شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#رئیس مجلس

قالیباف در نطق پیش از دستور:

ملت ایران تصمیم گرفت تا اراده خود را بر مستکبران تحمیل کند

ملت ایران تصمیم گرفت تا اراده خود را بر مستکبران تحمیل کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران تصمیم گرفت که اراده خود را بر اراده مستکبران تحمیل کند و دیگر گوش به فرمان آمریکایی‌ها نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی را گرامی می‌دارم و ضمن تبریک روز دانش آموز به ارواح پاک شهدای دانش آموز درود می‌فرستم.

وی بیان کرد: ایالات متحده آمریکا به عنوان تجسم استکبار جهانی در چند دهه گذشته بارها علیه اراده ملت‌ها وارد عمل شده اند و از هیچ اقدامی از قبیل کودتا، تمهید جنگ داخلی، تسلیح گروه‌های تروریستی، افراط گرا، اشغال و تدارک انقلاب‌های فرمایشی و طراحی شده کوتاهی نکردند.

قالیباف گفت: آمریکا به طور ساختاری در جهان مانع از تحقق اراده ملت‌ها می‌شود. ملت ایران ۴ دهه پیش از این با انقلاب مردمی و پس از آن با اشغال پایگاه جاسوس پروری سفارت آمریکا تصمیم گرفت تا اراده خود را بر اراده مستکبر تحمیل کند. ملت ایران تصمیم گرفت که دیگر شخص اول کشور گوش به فرمان فلان دیپلمات درجه دومی آمریکا نباشد و اراده هیچ مستکبری نتواند خاک و استان ایران را از کشور جدا کند.

در حال تکمیل