شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#بازیکنان استقلال

در گفتگو با مهر مطرح شد:

استقلال باید از بازی گذشته درس بگیرد/ یک اشتباه جام را می‌گیرد!

استقلال باید از بازی گذشته درس بگیرد/ یک اشتباه جام را می‌گیرد!

کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان تهرانی گفت: یک اشتباه از سوی بازیکنان استقلال باعث خواهد شد تا این تیم قهرمانی را از دست بدهد.

یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین استقلال و نساجی که عصر امروز چهارشنبه در کرمان برگزار خواهد شد، گفت: آبی پوشان با پیروزی برابر هوادار با روحیه خوب آماده دیدار برابر نساجی شدند. ساپینتو باید به یکی از وعده‌هایش که گفته بود ۴ قهرمانی در استقلال به دست می‌آورد، عمل کند و اولین جام را به استقلال هدیه کند.

وی در ادامه گفت: در دیدار آبی پوشان برابر هوادار، استقلال در دقایق پایانی دست به ترکیب زد و چند بازیکن را جابجا کرد. با آمدن حردانی و آزاد شدن یامگا، استقلال موقعیت‌های زیادی به دست آورد که اگر زودتر این اتفاق رخ می‌داد به طور حتم آبی پوشان باز هم می‌توانستند به گل دست پیدا کنند و حالا کادر فنی باید از این اتفاق تجربه کسب کرده و در دیدار برابر نساجی، این تغییر در ترکیب را ادامه دهد.

کارشناس فوتبال ادامه داد گفت: این دیدار می‌تواند جام را به دست یکی از کاپیتان‌های دو تیم بدهد. استقلال باید بدون اشتباه بازی کند. یک حرکت اضافه باعث خواهد شد جام از دست آبی پوشان برود. بنابراین باید با دقت و با صبر و حوصله مقابل حریف بازی کنند تا برنده این دیدار باشند.

اکبری در خصوص رفتارهای ساپینتو هم گفت: او باید آرامش خود را در این دیدار حفظ کند. رفتارهای او کنار خط بر روی بازیکنان تأثیر دارد. بنابراین سرمربی استقلال باید خونسرد، آرام و صبور باشد تا استقلال بتواند این دیدار حساس را با برد به پایان برساند.