شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#لیگ برتر#تیکه#سنگین#پیشکسوت#آبی#پوشان!

تیکه سنگین پیشکسوت استقلال به آبی پوشان!

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی‌های این تیم در لیگ برتر اظهار نظر کرد.

تیکه سنگین پیشکسوت استقلال به آبی پوشان!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سیروس دین محمدی، درباره دیدار استقلالی‌ها برابر تیم هوادار گفت: بازی خوبی بود، به ویژه در نیمه اول، استقلال از جلو پرس کرد و از همان جا هم گل زد. ضمن اینکه برگشت ارسلان مطهری هم باعث شد تا تیم روند بهتری به خود بگیرد. او نشان داد که می‌خواهد جایگاه اصلی خود را پس بگیرد و در این دیدار فوق العاده بود.

ضمن اینکه خدا به همه شانس می‌دهد، حتی آن بازیکنی که روی سکو هم است شانس پیدا خواهد کرد. در نیمه اول استقلال هیچ موقعیتی به حریف نداد و در نیمه دوم هوادار بازی را در دست گرفت و تا 20 دقیقه فرصت هم داشت که گل بزند ولی سید حسین حسینی واقعا خوب نشان داد و استقلال 3 امتیاز بازی را که نیاز داشت از آن خود کرد.

هافبک اسبق تیم ملی درباره هدایت تیم امید ایران توسط هم بازی سابق خود عنایتی ادامه داد: به نظر من مهدی مهدوی کیا خیلی برای تیم امید زحمت کشید، در سوی دیگر رضا عنایتی هم برای هوادار خوب کار کرد واین تیم را به لیگ برتر آورد، او هم می‌تواند برای تیم امید مفید باشد.

دین‌محمدی در خصوص ورود تجهیزات کمک داور ویدئویی افزود: فکر کنم لازم است و اگر وارد فوتبال ایران شود تیمی متضرر نخواهد شد. البته یک راه حل دیگر هم وجود دارد و اینکه به طور شراکتی تیم‌ها این تجهیزات را بخرند و استفاده کنند چون آن طور که شنیدم کمک داور ویدئویی بسیار گران است.