شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی

دادگستری: فرشته احمدی در منزل به قتل رسیده است

دادگستری: فرشته احمدی در منزل به قتل رسیده است

رییس دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل پرونده در رابطه با فوت فرشته احمدی گفت: این خانم با شلیک گلوله در منزلش به قتل رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی افزود: برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده و بازپرس ویژه قتل با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان بطور دقیق در حل بررسی پرونده هستند.

وی اضافه کرد: دادستان شهرستان مهاباد نیز با دستور اینجانب به همراه کارآگاهان جنایی برای بررسی بیشتر پرونده در محل حادثه (شهر مهاباد) حضور پیدا کرده و تحقیقات همه جانبه‌ای در این ارتباط در حال انجام است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق بررسی‌ها اثبات شده که شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده و این موضوع را اعضای خانواده این خانم هم تأیید کرده‌اند.

به گفته وی، حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم در زمان وقوع حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است.

عتباتی ادامه داد: در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است.

وی با بیان اینکه این پرونده با دستور ویژه در حال رسیدگی است، یادآور شد: دستگاه قضایی با دقت و جدیت و بدون توجه به فضا سازی های رسانه‌ای موضوع قتل خانم احمدی را بررسی می‌کند.

در روزهای اخیر یکی از افرادی که رسانه‌های ضد انقلاب روی ماجرای فوت وی مانور داده و تلاش می‌کنند مرگ او را با اغتشاشات اخیر مرتبط کنند.

انتهای پیام