شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قبال#مقامات#حماس

تاکید مقامات حزب الله و حماس بر اتخاذ موضع یکپارچه در قبال دشمن

تاکید مقامات حزب الله و حماس بر اتخاذ موضع یکپارچه در قبال دشمن

مقامات حزب الله لبنان و حماس طی دیداری مسئله فلسطین، مسائل مربوط به اردوگاه های آوارگان در لبنان و تعرضات مکرر صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المنار، «حسن حب الله» مسئول پرونده فلسطین حزب الله لبنان در دیدار با «سامی ابوزهری» مسئول روابط سیاسی جنبش حماس، مسئله فلسطین، مسائل مربوط به اردوگاه های آوارگان و تعرضات مکرر صهیونیست ها در کرانه باختری و قتل شهروندان فلسطینی در جنین، نابلس و قدس اشغالی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

طرفین در این دیدار از اعلامیه الجزایر و تلاش ها برای حمایت از گروه های فلسطینی جهت اتخاذ موضع یکپارچه در قبال قدرت های استکباری استقبال کردند.

همچنین مقامات حزب الله و حماس یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و تعرض های روزانه به فلسطینان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و سایر مناطق کرانه باختری را محکوم کردند.

در این دیدار مسئله اردوگاه آوارگان در لبنان بررسی شد و طرفین بر تمایل بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و مخالفت با هر گونه مهاجرت و کوچ اجباری آنها تاکید کردند.

از سوی دیگر سامی ابو زهری از مواضع حزب الله در قبال دشمن صهیونیستی و حمایت جمهوری اسلامی ایران از مسئله و ملت فلسطین قدردانی کرد.