شهرخبر

پروازهای هفتگی فرودگاه بین‌المللی قشم افزایش یافت

پروازهای هفتگی فرودگاه بین‌المللی قشم افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: با توجه به تاکید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر افزایش پروازهای فرودگاه و با پیگیری‌های انجام شده تعداد پروازها در مسیر رفت و برگشت تهران-قشم و مشهد-قشم افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون 50 پرواز هفتگی در این فرودگاه نشست و برخاست دارند و از دهم آبان پرواز در مسیر تهران و مشهد به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: از تاریخ یادشده پرواز رفت و برگشت شرکت هواپیمایی سپهران به صورت روزانه در مسیر تهران-قشم و روزهای سه شنبه و جمعه نیز پرواز رفت و برگشت مشهد- قشم برقرار می‌شود.

 رجبی گفت: طی چند روز آینده پرواز در مسیر رشت و گرگان نیز به برنامه هفتگی اضافه و به قشموندان و گردشگران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پروازهای فرودگاه قشم در مسیر، دبی، تهران، اصفهان و مشهد انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا پرواز به مراکز سایر استان‌ها را گسترش دهیم و در آینده‌ای نزدیک تعداد پروازها افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام/