شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انسانی#ورزش کشور

عاصم یوسفی: مدیریت شرکت توسعه، مدیریت درآمد است/ هدف ما رشد ورزش کشور و رضایت نیروی انسانی است

عاصم یوسفی: مدیریت شرکت توسعه، مدیریت درآمد است/ هدف ما رشد ورزش کشور و رضایت نیروی انسانی است

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی با اشاره به افزایش درآمدهای شرکت توسعه و پرداخت بدهی ها گفت: در حال حاضر شرکت روی ریل رشد قرار دارد و تلاش می‌کنیم که شرکت توسعه به معنای واقعی توسعه یابد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهندس علیرضا عاصم یوسفی در مجمع عمومی سالانه طرح های تملک دارایی سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: متاسفانه شرکت توسعه به عنوان شرکت مادر تخصصی زیرساخت های ورزشی کشور با وجود املاک و سرمایه بسیار دارای مشکلات بسیاری در حوزه جاری، بهره برداری، عمرانی، حقوقی و نیروی انسانی بود.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در 13 ماه گذشته تاکید کرد: خوشبختانه در 6 ماه ابتدایی آغاز فعالیت‌ام در این مجموعه با حمایت های پدرانه وزیر ورزش و جوانان و همکاری همکارانمان موفق به پرداخت 400 میلیارد بدهی شرکت شدیم و در 6 ماه دوم در راستای افزایش و شفاف سازی درآمد فعالیت کردیم.

یوسفی افزود: در حوزه عمرانی موفق به کاهش 360 پرونده باز در محاکم قضایی به 160 پرونده شدیم همچنین با دعوت و جذب اعتماد پیمانکاران 15 پروژه ورزشی را در سال گذشته و 5 پروژه در سال جاری افتتاح کردیم و درصدد افتتاح 15 پروژه ورزشی در دهه فجر و تا پایان سال هستیم.

وی با اشاره به افزایش مجموع درآمد شرکت از اماکن ورزشی از 100میلیارد تومان به 370 میلیارد تومان بیان کرد: افزایش مبلغ اجاره زمین های تنیس از 7 میلیارد تومان به 70 میلیارد تومان و مبلغ اجاره بدنسازی از 5 میلیارد تومان به 101 میلیارد تومان از جمله اقدامات موثری بود که در حوزه درامدی شرکت توسعه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی تاکید کرد: در حال حاضر شرکت روی ریل رشد قرار دارد و مدیریت ما، مدیریت هزینه نبوده است بلکه مدیریت درآمد است و تلاش میکنیم شرکت توسعه به معنای واقعی توسعه یابد و رشد و هدف ما پیشرفت ورزش کشور و رضایت نیروی انسانی است.

 

انتهای پیام