شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

پیروانی: تیم ملی نمی‌تواند در جام جهانی تهاجمی بازی کند/ کی‌روش می‌داند توقعات از تیمش بالاست

پیروانی: تیم ملی نمی‌تواند در جام جهانی تهاجمی بازی کند/ کی‌روش می‌داند توقعات از تیمش بالاست

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد این تیم در مصاف با تیم‌های گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ نمی‌تواند فوتبالی تهاجمی به نمایش بگذارد.

غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری  تسنیم، درباره شرایط تیم ملی بعد از بازگشت کارلوس کی‌روش اظهار داشت: این مربی نظم و انضباط خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم بعد از بازگشت کی‌روش شرایط تا حدودی بهتر شده است. من معتقدم در جام جهانی باید با همان حالت تدافعی کی‌روش بازی کنیم و اگر قرار باشد فوتبال تهاجمی به نمایش بگذاریم کارمان سخت می‌شود. ما باید برابر سه تیم هم‌گروه‌مان تدافعی بازی کنیم و دنبال استفاده از ضدحملات باشیم. در واقع با وضعیت که تیم ما دارد نمی‌توانیم تهاجمی بازی کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند از گروهش صعود کند یا خیر، تأکید کرد: ایران کار بسیار سختی برای صعود دارد، ولی در فوتبال چیزی غیرممکن نیست. هیچکس فکر نمی‌کرد ما 20 سال پیش در استرالیا برابر این تیم مساوی کنیم و به جام جهانی برویم.

پیروانی با اشاره به اینکه رفتار کی‌روش نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: امیدوارم با این مربی بتوانیم در قطر نتایج خوبی بگیریم تا دل هواداران فوتبال شاد شود. مطمئناً برخی از رفتارهای کی‌روش هم نسبت به گذشته تغییر کرده است و البته او هم به‌خوبی می‌داند که توقعات از تیم ملی بالاست و باید نتیجه بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان راجع به اینکه امسال کدام تیم‌ها مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هستند، گفت: من پرسپولیس و استقلال را مدعیان جدی قهرمانی می‌دانم.

انتهای پیام/