شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#جلسه استیضاح

ماجرای فریاد «دو دو» حامیان وزیر صمت در مجلس در جلسه استیضاح چه بود؟

هاجر چنارانی در موافقت با استیضاح وزیر صمت از دو دوی نمایندگان انتقاد کرد و گفت: فشارهای دیشب و فریادهای دو دوی امروز سر منشا یکسان دارد.اظهارات وی اعتراض شدید نمایندگان با فریاد دو دو شد تا جایی که محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نمایندگان را دعوت به سکوت و آرامش کرد.

ایران

به گزارش تازه‌نیوز، هاجر چنارانی در موافقت با استیضاح وزیر صمت از دو دوی نمایندگان انتقاد کرد و گفت: فشارهای دیشب و فریادهای دو دوی امروز سر منشا یکسان دارد.اظهارات وی اعتراض شدید نمایندگان با فریاد دو دو شد تا جایی که محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نمایندگان را دعوت به سکوت و آرامش کرد.

به نقل از ایرنا، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی استیضاح وزیر صمت جلال رشیدی کوچی در موافقت با استیضاح با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت خودرو، این موضوع را دلیل اصلی استیضاح اعلام کرد که تعدادی از نمایندگان با فریاد دو دو مخالفت خود را با استیضاح اعلام کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان ملت امروز چشم مردم ایران به شماست از شما انتظار داریم با شجاعت و صداقت اقدام کنید،قصه خودرو یک قصه پر غصه است اجازه دهید دولت با یک فرد جدید و قوی به کار خود ادامه دهد.

بعد از پایان نطق رشیدی کوچی نمایندگان با فریاد های دو دو مخالفت خود را با اظهارات وی بیان کردند.در ادامه نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر صمت، نا به سامانی در بازار سیمان را علت موافقت با این موضوع اعلام کرد.

نمایندگان پس از پایان اظهارات نوروزی با فریاد دودو با اظهارات وی نیز مخالفت کردند.در ادامه صدیف بدری مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح از کیفیت خودرو انتقاد کرده و نسبت به عدم حذف قرعه کشی خودرو اعتراض نمود.

وی گفت: کاهش قیمت تمام شده خودرو یکی از وعده های وزیر بود شاهد هیچ حرکت مثبتی در کنترل بازار خودرو و خروج دلالان از بازار نیستیم.بدری عدم شایسته سالاری در وزارت صنعت را از دلایل استیضاح خواند.نمایندگان مجلس پس از پایان اظهارات بدری نیز با فریاد دو دو مخالفت خود را با استیضاح اعلام کردند.

در ادامه هاجر چنارانی در موافقت با استیضاح وزیر صمت از دو دوی نمایندگان انتقاد کرد و گفت: فشارهای دیشب و فریادهای دو دوی امروز سر منشا یکسان دارد.اظهارات وی اعتراض شدید نمایندگان با فریاد دو دو شد تا جایی که محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نمایندگان را دعوت به سکوت و آرامش کرد.

نمایندگان ملت در جریان اظهارات چنارنی همچنان به فریادهای دو دو ادامه دادند.در پایان چنارانی سعی کرد با هیات رییسه مجلس برای فازایش فرصت بیان اظهاراتش چانه زنی کند. و چند ثانیه ای فرصت نطقش را افزایش داد.