شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزنه برداری

بهداد سلیمی: ما نتوانیم برای وزنه برداری کاری کنیم دیگر کسی نمی‌تواند کمک کند

بهداد سلیمی: ما نتوانیم برای وزنه برداری کاری کنیم دیگر کسی نمی‌تواند کمک کند

بهداد سلیمی گفت: ما نتوانیم برای وزنه برداری کاری کنیم دیگر کسی نمی‌تواند کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، بهداد سلیمی سرپرست نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد شرایط فعلی وزنه‌برداری گفت: ما اینجا هستیم که آینده وزنه‌برداری را درست کنیم. در مورد وظایفی که به من محول شده پیگیری مشکلات و مسائل تیم‌های آقایان را به من سپردند. الان درگیری ما بیشتر مربوط به بزرگسالان است.

سلیمی ادامه داد: اما از ۲۰ آبان ماه اردوهای نوجوانان را آغاز می‌کنیم تا برای قهرمانی نوجوانان آماده شوند. در حد بضاعتمان هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم. به جوانان به استان‌ها فراخوان دادیم که یک سرمربی خوب هم انتخاب کردیم؛ نفرات را اعلام می‌کنند. در بخش بانوان هم یکسری بانوان به تیم ملی اضافه شدند. به دنبال این هستیم که یکسری نفرات را به تیم‌ها معرفی کنیم که ادامه دار باشد‌ و بتوانند جایگزین وزنه‌برداران باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: من کاملا با این موضوع که جمع شدن بزرگان در رشته وزنه‌برداری می‌تواند ضربه بزند کاملا مخالف هستم‌، اگر ما نتوانیم برای این رشته کاری کنیم دیگر کسی نمی‌تواند کمک کند.

 سلیمی همچنین در مورد شانس کسب کرسی جهانی در کمیسیون ورزشکاران بیان کرد: امیدواریم کرسی کمیسیون ورزشکاران را به دست آوریم. این کمیسیون مهم‌ترین و تاثیرگذارترین کرسی است. اما رقابت بسیار سخت است. از هر قاره یک آقا و یک خانم به این کمیسیون راه پیدا می‌کنند و وزنه‌برداران شاخص هم هستند. ما هم یک سری برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری داریم که بتوانیم به این کرسی برسیم. به دست آوردن کرسی کمیسیون ورزشکاران برای ما مهم است؛ چرا که از سه صندلی هیئت اجرایی یک صندلی آن برای کمیسیون ورزشکاران است و امید داریم به این کرسی برسیم تا در تصمیمات حیاتی نقش داشته باشیم.

انتهای پیام/