شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزنه برداری

حسین مقامی: وزنه برداری به کما رفته است

حسین مقامی: وزنه برداری به کما رفته است

سرپرست دبیری وزنه برداری گفت: وزنه برداری به کما رفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در مورد بدهی‌های این فدراسیون گفت: وزنه برداری به کما رفته است و در بحث زیر ساخت ها و تعداد بیمه شده ها در استان ها کاملا شرایط مشخص است. همه مشکلات به عدم مدیریت بر می گردد و ویرانه ای در فدراسیون به وجود آمده است. مقر فدراسیون یکی از پرافتخارترین رشته های ورزشی را با خانه کشتی مقایسه کنید. ۷۰ درصد سالن استاندارد وزنه برداری را در اختیار غیر قرار داده اند و چند اتاق دست ما است.

وی افزود: با بذل و بخشش هایی که کردند، بدهی زیادی را گردن فدراسیون گذاشته اند. مانند ۳ و نیم میلیارد تومان بدهی مالیاتی بوده است. رقم بالایی به شرکت توسعه و تجهیز بدهکاریم و تلاش ها بر این بود این بدهی را کمتر کنند. از ابتدا وارد فدراسیون شدیم باید مجمع سالیانه برگزار می کردیم و طبق اساسنامه گزارش مالی و عملکردی ارائه می شد. آقای مرادی صورت جلسه اموال را امضا نکرده و در بحث مالی خزانه دار تمکین نکرد استناد را در اختیار ما بگذارد از این رو مجمع سالیانه به فوق العاده تبدیل شد.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری درخصوص عقد قرارداد طولانی مدت مرادی با کارکنان فدراسیون نیز توضیح داد: او حاضر نبود قرارداد طولانی مدت ببندد و مدت زمان قراردادها حداکثر سه ماهه بود. او قبل از رفتن، قرارداد یک ساله بسته است که مشکلی ندارد اما مفاد قرارداد مشخص نبود و این نشان می دهد که هدف ضربه زدن بوده است.

برای تمام احترامی که برای علی حسینی قائل هستم اما با کادرفنی تا قبل از اینکه برود قرارداد سه ساله بست آن هم در شرایطی که حتی اگر انتخابات باطل نمی شد، ۱۱ ماهه از دوران ریاستش مانده بود. قبل از رفتن با نیرویی قرارداد ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان بسته است که تخصص لازم  را نداشت و هدف ضربه زدن بوده است.

مقامی در پایان  درباره نامه اعتراضی امیرحقوقی نیز اظهار کرد: قبل از اینکه نامه بزند، برای اردوی قهرمانی جهان دعوت شده بود که در رکورد گیری شرکت کند اما شرکت نکرد و انصراف داد.

انتهای پیام/