شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تیم ملی#پدیده#کی‌روش

عجیب ترین دعوت شده به تیم ملی ؛ پدیده استقلال

یکی از یازده بازیکنی که از سوی کارلوس کی‌روش در رده سنی تیم امید به تیم ملی دعوت شده است، امیرعلی صادقی بازیکن تیم استقلال است.

عجیب ترین دعوت شده به تیم ملی ؛ پدیده استقلال

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

این بازیکن در فصل جاری کمتر از سوی ریکاردو ساپینتو به بازی گرفته شده و در هفته‌های متوالی حتی در لیست ۱۸ نفره تیمش جای نگرفته است. حتی اینروزها که استقلال مشغول تمرین برای بازی با نساجی در سوپر جام است، سرمربی تیم استقلال اجازه داد که امیر علی صادقی اردوی استقلال را ترک کند و به اردوی تیم ملی ملحق شود و این بدین معنی است که این بازیکن آبی‌ها را در سفر به کرمان همراهی نخواهد کرد.

درخشش امیر علی صادقی در تمرینات تیم ملی حتی شاید منجر به این شود که کارلوس کی‌روش این بازیکن را همراه خود به دوحه ببرد. امیر علی صادقی در بازی درون تیمی امروز تیم ملی هت تریک کرد. او (کارلوس کی‌روش) به دنبال جوان سازی تیم ملی بعد از جام جهانی است و به همین خاطر ۱۱ بازیکن در رده سنی تیم امید را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

کارلوس کی‌روش هم چنین علاقمند به بازی صالح حردانی و ابوالفضل جلالی است. دو بازیکنی که در ترکیب ثابت تیم استقلال به میدان نمی‌آیند. مغضوبین ساپینتو محبوب کی‌روش هستند! و باید گفت تضادهای فکری این دو مربی پرتغالی ادامه دارد در حالی که رابظه اشان با هم خوب است. ریکاردو ساپینتو زمانی که در تیم ملی جوانان پرتغال بازی می‌کرد شاگرد کارلوس کی‌روش بود.