شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

ستاره استقلال جایگزین این پرسپولیسی ؟

امیر عابدزاده که تا همین چندی پیش یکی از لژیونرهای نسبتا موفق فوتبال ایران بود، فصل بدی را در تیم باشگاهی‌اش سپری می‌کند.

ستاره استقلال جایگزین این پرسپولیسی ؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علیرضا بیرانوند بعد از ۲ فصل حضور در اروپا دوباره به فوتبال ایران برگشت تا جایگاه اصلی خود را در تیم ملی پس بگیرد و گلر شماره یک تیم ملی در قطر باشد. عملکرد فوق العاده علیرضا در این فصل و دریافت تنها ۳ گل در بازی‌های پرسپولیس باعث شده تا خیال کیروش از بابت دروازه راحت باشد و به گزینه دیگری جز بیرانوند فکر نکند.

از طرفی امیر عابدزاده که فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب تیم باشگاهی‌اش داشت و حتی در مقطعی اسکوچیچ او را به بیرانوند ترجیح داد، در این فصل عملکرد خوبی در دسته دوم فوتبال اسپانیا نداشته است.

عابدزاده در ۱۰ دیداری که در رقابتهای این فصل لالیگا۲ به میدان رفته (او سه بازی را از روی نیمکت تماشا کرد) فقط در یک مسابقه موفق به کلین‌شیت شده و در ۹ بازی دیگر، ۱۶ گل دریافت کرده است. عملکرد دور از انتظار امیر باعث شده تا پونفرادینا با ۲۱ گل خورده، صاحب ضعیفترین خط دفاع لالیگا۲ در پایان هفته سیزدهم این مسابقات باشد. در چنین شرایطی، هر چند حضور او در جام جهانی قطعی به نظر می‌رسد اما شاید کارلوس کی‌روش روی او به عنوان دروازه‌بان شماره ۲ تیمش هم نظر نداشته باشد و یکی از گلرهای لیگ برتری‌اش را به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در نظر بگیرد.

سیدحسین حسینی گلر استقلال هم در این فصل شرایط خوبی دارد و عملکرد خوب او شاید باعث شود، کاپیتان استقلال گلر شماره ۲ تیم ملی در جام جهانی باشد...

در اردوی تیم ملی گلرهایی مثل نیازمند و اخباری هم حضور دارند که به مراتب شانس آن‌ها برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای بازی‌های جام جهانی کمتر از سایر دروازه‌بان‌ها است. شنیده‌ها از اطراف تیم ملی حاکی از آن است که کی روش هم ۳ گلر مدنظرش برای جام جهانی را انتخاب کرده و هم قصد دارد از بیرانوند در دیدار مقابل انگلیس در چارچوب دروازه تیم ملی استفاده کند.

جدا از آمادگی بالای بیرانوند، تجربه او در رقابت‌های مهمی مثل جام جهانی و انجام ۳ بازی در دوره قبل، او را از هم پستی‌هایش جلوتر قرار داده و انتخاب اول کارلوس کیروش گلر شماره یک پرسپولیس خواهد بود.