شهر خبر
آغاز جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت

آغاز جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی نمایندگان در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور ۲۰۷ نماینده آغاز شد.

اعتمادآنلاین|

جلسه علنی امروز (سه‌شنبه دهم آبان) مجلس شورای اسلامی برای بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر استیضاح فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

به گزارش فارس، جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و نماینده استیضاح‌کننده وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به وزیر اظهار کرد: برای اداره وزارتخانه علاوه بر سلامت نفس، کارآمدی و شجاعت و توانمندی لازم است، شجاعت، برای مقابله با فساد و رانت است.

وی افزود: امروز صرفاً به موضوع خودرو و واردات  آن می‌پردازم. ما از دولت فسادستیز و انقلابی آقای رئیسی انتظار داشته و داریم تا در برابر زیاده‌خواهی زیادهخواهان به ویژه خودروسازان بایستد، نه اینکه خدایی نکرده با آنها همراهی کند. مگر رهبر انقلاب نفرمودند مردم از خودروسازان ناراضی هستند و حق با مردم است؛ بفرمایید در راستای رضایتمندی مردم چه کرده‌اید؟

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس خاطر نشان کرد: مگر در جلسه سران قوا قول ندادی که اجازه افزایش قیمت خودرو را نمی‌دهید و در جهت کاهش قیمت قدم برمی‌دارید؟ ما خرید خودرو را برای مردم و جوانان را تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی کرده‌ایم و اگر افزایش قیمت‌ها دهن‌کجی به مردم نیست پس چیست؟

این خبر در حال تکمیل است .....