شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نساجی

عملکرد ساپینتو قابل قبول است/ استقلال مثل رقابت لیگ با نساجی بازی کند جام می‌گیرد

عملکرد ساپینتو قابل قبول است/ استقلال مثل رقابت لیگ با نساجی بازی کند جام می‌گیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال اعلام کرد اگر این تیم نمایش خود در بازی لیگ مقابل نساجی را تکرار کند بازهم می‌تواند حریفش را شکست بدهد.

کوروش تشت‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد ریکارددو ساپینتو تا این لحظه عنوان کرد: پیشتر گفته بودم استقلال تا هفته پنجم شاید به نسبت سال قبل عملکردی متوسط داشته اما بازیکنانش نیاز به زمان دارند. خود ساپینتو نیاز به زمان دارد تا ترکیبش را بشناسد.

وی در ادامه افزود: حالا می توان گفت ساپینتو‌ تا این لحظه عملکرد قابل قبولی داشته است. قطعا با گذشت زمان ‌‌آشنایی بیشتری با فضای فوتبال ایران هم پیدا خواهد کرد و شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد خصلت‌های اخلاقی ساپنیتو اظهار داشت: در ذات چنین مربیانی این خصوصیان تهاجمی وجود دارد که آنهم به مرور بهتر می‌شود. در مجموع معتقدم زمان بیشتر مشکلات آبی‌پوشان را حل خواهد کرد و استقلال در لیگ می تواند به مرور خود را به عنوان مدعی اصلی جا بیندازد. پیشتر اعلام کردم نمی‌توانیم تیم خاصی را به عنوان مدعی اصلی انتخاب کنیم و نظر من هنوز همان است. باید تا نیم فصل صبر کنیم.

تشت‌زر درباره نمایش‌های زیبای استقلال در بازی‌ها گفت: یکی از بهترین نمایش‌های استقلال در بازی‌های امسال در دیدار مقابل همین نساجی مازندران در لیگ اتفاق افتاد که آبی‌پوشان توانستند تمام برنامه‌های هجومی‌ را پیاده کنند. اگر ساپینتو مانند همان بازی تیمش را به زمین بفرستد و بازیکنان با همان رویکرد وارد میدان شوند استقلال دوباره هم نمایش خوبی خواهد داشت و هم یک جام خواهد گرفت.

55

وی ادامه داد: نساجی مازندران البته در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و پس از کسب چند نتیجه سینوسی حالا جان گرفته است. نتیجه این عملکرد هم شده صعود در جدول. بازیکنان استقلال نباید تصور کنند مانند بازی در لیگ، همه چیز بر وفق مراد آن‌ها پیش خواهد رفت و دوباره می‌توانند به راحتی سه گل به قائم‌شهری‌ها بزنند.

تشت‌زر گفت: استقلال در خط میانی نیاز به بازیکنی دارد که با پاس‌های ریسکی موقعیت‌های بیشتری برای تیم فراهم کند. این تیم برای قهرمانی کم و کسر ندارد و من هم امیدوارم دوباره آبی‌پوشان جام را بالای سر ببرند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/