شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصولگرا
نسخه‌پیچی روزنامه اصولگرا برای گفت‌وگو با دهه هشتادی‌ها؛ پیش از آنکه از خارج خط بگیرند زمینه مشارکت‌شان را فراهم کنیم

نسخه‌پیچی روزنامه اصولگرا برای گفت‌وگو با دهه هشتادی‌ها؛ پیش از آنکه از خارج خط بگیرند زمینه مشارکت‌شان را فراهم کنیم

روزنامه جام جم نوشت: دهه هشتادی‌ها نشان دادند بیشتر باید به آنها توجه و باب گفت‌وگو را با آنها باز کرد و پیش از آن‌که از لیدرهای مجازی‌شان خط بگیرند، باید زمینه مشارکت فعال و منطقی آنها را فراهم کنیم.

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به صداوسیما در گزارشی بر لزوم توجه و گفت‌وگو با دهه‌هشتادی‌ها تاکید کرده و هشدار داده پیش از آنکه اجازه دهیم از لیدرهای مجازی خط بگیرند باید زمینه مشارکت آنان را فراهم کنیم.

به گزارش جام جم، با ماجرای تجمع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در شیراز، تازه بخشی از متفکران و مدیران جامعه حواس‌شان جمع شد این نسلی که تاکنون بی‌هیچ سر و صدایی پای رایانه و تلفن‌های همراه‌شان بزرگ شده، حالا در کنار حضور در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و گرداندن صفحات اینستاگرامی، می‌خواهد در دنیای واقعی هم خودی نشان دهد! 

نویسنده در ادامه گزارش تاکید کرده است: دهه هشتادی‌ها یا زومرها حالا به سن کنشگری سیاسی رسیده‌اند. نسلی که از طریق اینترنت، دسترسی بی‌حد و حصری به جهان و اطراف خود دارد و طبیعی است نسبت به نسل‌های پیشین خود متفاوت عمل کند. آینده ایران در دست این بچه‌هاست؛ نسلی که در چند ماه اخیر نشان داد بیشتر باید به آنها توجه و باب گفت‌وگو را با آنها باز کرد و پیش از آن‌که از لیدرهای مجازی‌شان خط بگیرند، باید زمینه مشارکت فعال و منطقی آنها را فراهم کنیم.