شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#برگزاری انتخابات

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

با اوضاع امنیتی سختی مواجهیم/«بن غفیر» کاری جز هفت تیرکشی بلدنیست

با اوضاع امنیتی سختی مواجهیم/«بن غفیر» کاری جز هفت تیرکشی بلدنیست

«بنی گانتز» ضمن اذعان به شرایط امنیتی سخت این رژیم در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی، درخواست عضو افراطی کنست را برای به عهده گرفتن ریاست «شاباک» به سخره گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم گفت: حضور نیروهای خود را در کرانه باختری تقویت کرده‌ایم و می‌دانیم که اوضاع امنیتی دشواری در پیش داریم ولی می‌دانیم چگونه با آن برخورد کنیم.

بنی گانتز در ادامه سخنان خود در واکنش به درخواست «ایتمار بن غفیر» عضو جنجالی و چهره ضد فلسطینی کنست رژیم صهیونیستی برای سپرده شدن سازمان امنیت داخلی این رژیم (شباک) به او گفت: ین غفیر هیچ تخصصی به جز هفت تیر کشی آن هم در میان محافظانش و در حالی که در پشت کامیون پنهان شده است، ندارد.

گانتز در ادامه با اشاره به عملیات ضد صهیونیسی چند روز گذشته در منطقه «کریات اربع» در الخلیل گفت: در این عملیات هیچ کسی به خانه ایتمار بن غفیر تیراندازی نکرد و او ابداً هدف این حمله نبود. ادعاهای بن غفیر در این خصوص سو استفاده سیاسی مضحک از این حمله بود.

گفتنی است که شامگاه شنبه گذشته منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک کریات اربع در شهر الخلیل کرانه باختری خبر دادند. اگرچه در ابتدای این حادثه اعلام شد که مبارزان مقاومت به سمت خانه ایتمار بن غفیر عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی در شهرک کریات اربع تیراندازی کردند، اما در ادامه برخی منابع اسرائیلی گفته‌اند که بر خلاف اخبار منتشر شده، تیراندازی به سمت خانه ایتمار بن غفیر یا هیچ منزل دیگری در داخل شهرک کریات اربع انجام نگرفته است، بلکه هدف تیراندازی، نظامیان اسرائیلی مستقر در ورودی این شهرک بوده‌اند.

سپس منابع فلسطینی اعلام کردند که «کامل الجعبری» مجری عملیات تیراندازی در کریات اربع، توانست یک شهرک نشین را به هلاکت برساند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کند و خودش نیز در نهایت به شهادت رسید.