شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

بهترین ستاره پرسپولیس ؛ این ستاره جور همه را می کشد

فقط ۴ بازیکن در این فصل برای پرسپولیس گل زدند که برترین گلزن سرخ‌ها هم یورگن لوکادیا است.

بهترین ستاره پرسپولیس ؛ این ستاره جور همه را می کشد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پرسپولیس هرچقدر در این فصل درون دروازه و در خط دفاعی مقتدر کار کرده، در خط حمله آنچنان خوب و زهردار نبوده است. تیم یحیی در یازده بازی که در این فصل انجام داده تنها ۳ گل دریافت کرده و از آنطرف ۱۱ گل هم زده است.

آمار تهاجمی که اصلا خوب نیست و پرسپولیس با وجود داشتن وینگرها و مهاجمان بسیار خوب، نتوانسته در گلزنی جزو تیم های برتر لیگ باشد. پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را دارد ولی با وجود صدرنشینی از ۵ تیم دیگر لیگ کمتر گل زده است. حتی تیم چهاردهم جدولی نفت مسجد سلیمان به اندازه پرسپولیس گل زده که نشان می‌دهد سرخ پوشان پایتخت در کارهای هجومی شرایط خوبی ندارند.

خیلی‌ها هم معتقدند اگر هنر گلزنی و فرصت طلبی یورگن لوکادیا نبود، پرسپولیس نمی‌توانست صدرنشین بازی‌های لیگ برتر و یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل باشد. نکته جالب دیگر در خصوص پرسپولیس این فصل این است که تنها ۴ بازیکن برای این تیم موفق به گلزنی شدند. لوکادیا که آقای گل لیگ برتر است، ۶ گل زده و بعد از آن سعید صادقی با ۲ گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری است.

همچنین شیخ دیاباته و میلاد سرلک هم هرکدام یکبار برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند. در واقع لوکادیا با ۶ گلی که برای پرسپولیس زد، یک تنه جور سایر بازیکنان هجومی پرسپولیس را کشیده و عملکرد درخشان او یکی از عوامل اصلی صدرنشینی پرسپولیس به شمار می‌رود.