شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#قم#رشت

پیکر حجت‌الاسلام صیادی در رشت تدفین شد

پیکر حجت‌الاسلام صیادی،‌ روحانی گیلانی که هفتم آبان‌ماه در اثر سانحه تصادف در شهم قم دار فانی را وداع گفت، امروز در رشت تدفین شد.

حجت الاسلام صیادی روحانی گیلانی

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین فرزاد صیادی،‌ از فرهیختگان حوزه علمیه و اصالتا گیلانی است که هفتم آبان‌ماه در اثر سانحه تصادف در شهم قم دار فانی را وداع گفت. وی سطوح دروس حوزه را در قم سپری کرده و‌ به‌ عنوان یکی از درمانگران،‌ در جبهه سلامت معنوی خانواده‌ها فعالیت می‌کرد. پیکر این مدرس حوزه و دانشگاه روز گذشته، هشتم آبان‌ماه در شهر قم تشییع و امروز در زادگاهش،‌ رشت تدفین ‌شد.

در همین راستا آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی در گذشت حجت‌الاسلام فرزاد صیادی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

البقاءلله

خبر درگذشت روحانی فاضل، مودب به آداب آل الله، حجت‌الاسلام فرزاد صیادی موجب تاثر و تاسف فراوان دوستان و نزدیکان گردید. اثر فقدان دانش‌آموختگان حوزه و دانشگاه که مومن و متعهد به ترویج و نشر آن در جامعه باشند، کاملا قابل مشاهده بوده و زنده یاد دکتر صیادی نمونه بارز این اهتمام هستند.

وی دارای حسن خلق و متانت در مواجه با مراجعین بود و علاوه‌ بر حضور در مرکز مشاوره حوزه علمیه، خود را متعهد به خدمت در استان برای تحکیم بنیاد خانواده می‌دانست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت آن فقید وارسته، به همسر، فرزندان و بازماندگان محترم، از خداوند منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای خاندان معزیٰ صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام