شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#انرژی

انتقاد عضو کمیسیون انرژی مجلس از واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس/ با این مدل خصوصی سازی سر خودمان را کلاه می‌گذاریم

انتقاد عضو کمیسیون انرژی مجلس از واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس/ با این مدل خصوصی سازی سر خودمان را کلاه می‌گذاریم

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس به بخش خصوصی گفت: متاسفانه با این نحوه واگذاری سهام، مدیریت دولتی با نظارت را به مدیریت دولتی بی نظارت تبدیل کرده ایم.

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نفت خبرگزاری برنا پیرامون اقدام سازمان خصوصی سازی مبنی بر واگذاری سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس به بخش خصوصی اظهار داشت: عملا خصوصی سازی اتفاق نمیافتد و کلاهی سر خودمان می‌گذاریم و می‌گوییم که چه کار خوبی است لذا از اساس کار درستی نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: عنوان شده که پتروشیمی تهران به عنوان نماینده سهام عدالت و شرکت سرمایه‌گذاری اهداف به عنوان نماینده صندوق بازنشستگی نفت به عنوان خریداران اصلی معرفی شده‌اند. این در صورتی است که قیمت‌گذاری معقول نیست و خریداران نیز برای خرید به مشکل برخواهند خورد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به انتقال پیامدهای خصوصی سازی پتروشیمی خلیج فارس به وزیر اقتصاد گفت: پیرامون این واگذاری با وزیر اقتصاد صحبت شده و اعلام کرده‌ایم که این موضوع سبب مشکل خواهد شد به علاوه اینکه خود پالایشگاه تهران نیز راضی به خرید نیست.

بیگی‌نژاد با اشاره به عدم نظارت کافی در صورت واگذاری گفت: بنابراین با این کار از یک مدیریت دولتی به یک مدیریت دولتی دیگر تبدیل می‌شویم با این تفاوت که مدیریت دولتی با نظارت را به مدیریت دولتی بی نظارت واگذار می‌شود.

انتهای پیام/