شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجموعه#فرودگاه مهرآباد

پیگیری مطالبات شهرداری از مجموعه فرودگاه مهرآباد

پیگیری مطالبات شهرداری از مجموعه فرودگاه مهرآباد

شهردار منطقه9 آلودگی های صوتی و محیطی و مشکلاتی که مجموعه فرودگاه مهرآباد به خصوص برای ساکنین غربی تهران ایجاد کرده را معضلی دانست که می بایست هر چه سریعتر حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه9 با اشاره به اینکه فرودگاه مهرآباد بیش از نیمی از مساحت منطقه9 را اشغال کرده گفت: آلودگی های صوتی و محیطی و مشکلاتی که این مجموعه به خصوص برای ساکنین غربی تهران ایجاد کرده از معضلاتی است که پیگیر رفع آن هستیم، علاوه بر آن پی گیر احقاق حقوق شهروندان و اخذ مطالبات شهرداری از مجموعه فرودگاهی در راستای ارائه خدمات به مردم می باشیم.

وی با بیان اینکه وجود و فعالیت فرودگاه مهرآباد برای شهروندان غربی پایتخت آزار دهنده است، گفت: در چشم انداز آینده شهر تهران تلاش می شود فرودگاه دیگر در مرکز شهر جایی نداشته باشد.

شهردار منطقه9 تاکید کرد: یکی از مطالبات جدی شهروندان انتقال فرودگاه مهرآباد است که این اقدام بسیار سخت و دشواری است اما با توجه به رشد و پیشرفت شهری، وجود فرودگاه مهرآباد در شهر بواسطه مخاطراتی که می تواند در دراز مدت برای مردم داشته باشد، توجیهی ندارد و حتما باید به حاشیه شهر منتقل شود.

مرتضوی در خاتمه عنوان کرد: این مطالبه به حق شهروندان از سوی مجموعه شهری در حال پیگیری است و اگر فرودگاه مهرآباد به بیرون شهر منتقل شود فضای مناسبی برای توسعه شهری در قسمت غربی شهر تهران مهیا خواهد شد.

 

انتهای پیام/