شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

واکنش ستاره پرسپولیس به جدایی از تیم یحیی

واکنش ستاره پرسپولیس به جدایی از تیم یحیی

صدآنلاین | مدافع - هافبک پرسپولیس گفت: خریدهای جدید پرسپولیس مثل نفرات قدیمی تر همه را تحت تأثیرقرار داده اند. ما تیم قدرتمند و خوبی داریم و آماده ایم برای کسب همه عناوین تلاش کنیم.

سیامک نعمتی یکی از بهترین بازیکنان سال های اخیر پرسپولیس بوده است. شماره ۸۸ پرسپولیس در سال های اخیر نقش ویژه ای در موفقیت های این تیم داشته است. او در دو دوره ای که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، در حد یک ستاره ظاهر شد. سیامک نعمتی در دوران برانکو به عنوان یک هافبک تهاجمی نزدیک تر به دروازه حریفان بازی می کرد و حتی توانست گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را در مقابل السد قطر بزند. پس از برانکو و روی کارآمدن یحیی گل محمدی، شماره ۸۸ پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مدافع راست نزدیک تر به دروازه خودی شد اما عنوان بهترین دفاع راست غرب آسیا را از آن خود کرد و... شاید یک مصدومیت بد موقع جلوی پیشروی این بازیکن مستعد و شوتزن را گرفته باشد اما سیامک نعمتی هنوز با امیدواری صحبت می کند. او نقشه های زیادی برای آینده دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست:

پرسپولیس به عنوان صدرنشین هفته یازدهم را به اتمام رساند. آیا شرایط تیم راضی کننده است؟

معلوم است که راضی کننده است. وقتی شما در ۱۱ بازی ۲۴ امتیاز کسب می کنید و صدرنشین می شوید این به معنای عملکرد خوب بوده است. ما فصل جدید را بسیار خوب شروع کردیم و فقط در یک بازی مقابل تراکتور تبریز خوب نبودیم که دلایل آن مشخص بود. در سایر مسابقات خوب کار کردیم و حالا هم می بینید صدرنشین هستیم.

سیامک نعمتی شاید به آن اندازه که سال های گذشته بازی می کرد نتوانسته است بازی کند. از وضعیت خودت راضی هستی؟

باید بگویم بسیار خوشحال هستم که در اینجا حضور دارم و بخشی از تاریخ زیبای باشگاه پرسپولیس هستم. من در این تیم قهرمانی های متوالی در لیگ برتر را تجربه کردم و دو مرتبه هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدم. حالا یک مصدومیت بی موقع در فصل گذشته اذیتم کرد اما هنوز برای ادامه کار انگیزه دارم.

شاید می توانستی مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شوی اما...

به هر حال گاهی چرخه زمان به سود شما پیش نمی رود. من برنامه های زیادی برای این جام جهانی داشتم اما آسیب دیدگی، عمل جراحی و یکسری بدشانسی ها پشت سر هم سراغم آمد. با این وجود انسان به امید زنده است. من هم می خواهم با تلاش بیشترو تمرکز بهتر به آنچه مدنظر قرار داده ام در آینده ای نزدیک برسم.

از نفرات جدیدی بگو که به پرسپولیس اضافه شده اند؟

خریدهای جدید پرسپولیس مثل نفرات قدیمی تر همه را تحت تأثیرقرار داده اند. ما تیم قدرتمند و خوبی داریم و آماده ایم برای کسب همه عناوین تلاش کنیم.

سیامک نعمتی در حال حاضر نیمکت نشین شده است در حالی که تا همین یک سال پیش تو یکی از ستاره های پرسپولیس محسوب می شدی و...؟

فوتبال حرفه ای همین است. من پیش از این هم گفتم که سعی می کنم پیشرفت کنم. در حال حاضر هم ما یک تیم هستیم و هر روز در تمرینات بیشتر از قبل تلاش می کنیم. اینکه چه کسی به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شود یا اینکه چه کسی روی نیمکت بنشیند دیگر بر عهده سرمربی است. وظیفه من خوب تمرین کردن و حفظ انگیزه ام برای بازی کردن است.

تیم قدرتمندی داریم و دنبال همه جام ها هستیم/ خوشحالم من هم بخشی از تاریخ زیبای پرسپولیس هستم

اتفاقا در دیدار با مس کرمان از زمانی که وارد زمین شدی عملکرد خوبی داشتی و به قول معروف ورق را برگرداندی؟

نظر لطف شماست. من همیشه آماده بازی کردن هستم. در فوتبال حرفه ای باید طرز تفکر شما هم حرفه ای باشد. سرمربی همیشه دوست دارد بهترین نفرات را به زمین بفرستد و من هم باید بهترین تمرینات را پشت سرگذاشته و از لحاظ روحی و روانی آماده باشم. گفتم که ما این فصل نفرات فوق العاده ای داریم و برای بازی در ترکیب پرسپولیس رقابت دوستانه ای در جریان است. این رقابت هم به سود پرسپولیس است چرا که هدف همه ما موفقیت تیم است و تیم بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد.

برخی ها معتقدند آچارفرانسه بودن سیامک نعمتی شاید به ضررش تمام شده باشد؟

چطور؟

اینکه اگر سیامک نعمتی یک پست مشخص داشت راحت تر کار می کرد یا حتی به تیم ملی دعوت می شد اما تو مرتب بین خط دفاع و هافبک جا به جا شدی؟

خط حمله را فراموش کردید؟ البته من به این قضیه این جوری نگاه نمی کنم. اینکه یک بازیکن چند پسته باشد یک ویژگی مثبت است. پشت اصلی من هافبک راست یا تهاجمی است اما دفاع راست هم می توانم بازی کنم. این موضوع ایرادی ندارد و به اعتقاد خودم شاید یک حسن باشد. من دوست دارم به تیم خودم کمک کنم و وقتی مربیان می خواهند دفاع راست باشم باید تمکین کنم و زمانی هم می گویند هافبک بازی کن. خودم با این نظر خیلی موافق نیستم اما شاید از جهتی دیگر جق با شما باشد. به هر حال نظرات متفاوت است.

به نظرت رقیب اصلی پرسپولیس در فصل جاری کدام تیم است؟

رقیبان در سال های اخیر مشخص بوده اند. همین تیم های سپاهان، استقلال یا گل گهر و حتی فولاد خوزستان تیم های خوبی به شمار می روند. لیگ برتر ایران لیگ قدرتمندی است که قهرمان شدن در آن اصلا آسان نیست.

و شما در پایان فصل به آن خواهید رسید؟

تمام هم و غم ما همین است. پرسپولیس همه جام های ممکن را هدف گرفته است و امیدوارم با تلاش بچه ها به آنچه مدنظر داریم برسیم.