شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در محکومیت اغتشاشات و اقدامات تروریستی اخیر

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در محکومیت اغتشاشات و اقدامات تروریستی اخیر

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران طی بیانیه‌ای اغتشاشات و اقدامات تروریستی اخیر در کشور را کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی ددمنشانه گروه تروریستی داعش به مکان مقدس شاهچراغ در شیراز و شهادت تنی چند از هموطنان، اغتشاشات هفته‌های گذشته را محکوم کرد؛ در این بیانیه آمده است: 

دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که ناآرامی و آشوب در ایران همان رفتار تروریستی و ضد حقوق شهروندی مردم مسلمان ایران از هر قوم و آیین و زبانی است. همزمان با تروریسم رسانه ای و مجازی علیه کیان و حاکمیت ارضی کشور، داعشی های آواره بعد از متلاشی شدن دولت شان در سوریه توسط سردار سپهبد شهید سلیمانی فرصت را مناسب دیدند تا شهرها و خیابان های میهن مان را تحت امر آمریکا، اسرائیل و عربستان به خاک و خون بکشند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (ع) و نیروهای جان بر کف امنیتی و نظامی بسیاری از توطئه ها خنثی شد. اما هجوم همه جانبه دشمن و پیاده نظام آن در خیابان ها، فرصتی را به تکفیری ها و وهابیون داد تا جنایتی ددمنشانه و ناجوانمردانه در حق کودکان و زنان و مردان در حرم مطهر احمد بن موسی کاظم ( شاهچراغ ) انجام دهند و یک ایران را متالم سازند. 

از این پس، آشوبگران را دیگر نمی توان معترض عادی به فوت مهسا امینی دانست. اغتشاشگران بدانند؛ هر کس در شرایط کنونی و در زمانیکه قرائن و شواهد گویای توطئه و جنایت دشمن برای بی ثباتی، ناامنی و تجزیه ایران است، دست به اقدامات ساختارشکنانه بزند، بدون شک رفتار وی اقدام تروریستی محسوب می شود و محاربه با اسلام و خداست. زمینه سازان اغتشاشات اخیر، سرویس های جاسوسی رژیم مافیایی آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی، خودکامگان عربی و دجالان غربی هستند که برای ممانعت از حرکت پرشتاب ایران اسلامی به سمت پیشرفت و آبادانی، فرصت را غنیمت شمرده و به بهانه ای واهی، پیاده نظام خود را به خیابان ها کشاندند. 

دشمن چنان وقیح شده که به صورت آشکار و توسط ایادی خود، تجزیه کشور را در رسانه ها و فضای مجازی اعلام عمومی کرده و بر اساس خیال واهی تفرقه در کشور، عوامل خود را در مرزهای ایران بسیج کردند. هرچند توطئه دشمن با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح همیشه قهرمان خنثی و مقر خائین در هم کوبیده شد، اما نشان داد دشمن چه نقشه های شوم و خطرناکی برای آب و خاک و نوامیس ایرانی دارد.

 فعالین تجزیه طلب فراری با پرچم های باطل خود در متینگ‌ها و تظاهرات‌های برنامه‌ریزی شده توسط دشمن در شهرهای غربی حاضر می شوند و علناَ آرزوی خود را برای تجزیه کشور فریاد می‌زنند. ائتلاف منحوس عبری- عربی- غربی، نه تنها تکه پاره کردن ایران اسلامی بلکه نابودی محور مقاومت در جهان اسلام را هدف گذاری کرده تا بشریت را از نور الهی که توسط انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر تاریکی جهان تابیده شد را خاموش سازد. در پیکار نور بر ظلمت، آنچه وعده الهی است، محقق خواهد شد و ما بر این وعده الهی ایمان راسخ داریم؛ چرا که رهبری نظام اسلامی ایران به دستان رهبری فرزانه و آینده نگری است که از سال ها قبل فتنه‌ها و توطئه‌ها را پیشبینی کرده بودند و برای مقابله با آن کشور و محور مقاومت را در آمادگی کامل قرار داده بودند. 

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن محکوم کردن تمامی اقدامات ساختارشکنانه و تروریستی در هفته های اخیر، از نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست دارد تا بدون هیچ مماشات و مصلحت اندیشی، عاملان و زمینه سازان فتنه را به اشد مجازات برساند و اعلام می داریم تا زمانیکه جان در بدن داریم در مسیری که با انقلاب اسلامی آغاز شده، استوار خواهیم ماند و بر بیعتی که با ولی زمانه خود بسته ایم، همچون کوه ایستاده ایم. دشمنان بدانند، نظام جمهوری اسلامی به ابرقدرت برتر جهان تبدیل شده و به زودی طعم شکست نهایی را به شما خواهد چشاند.

دبیرکل 

حکیم حسین روازاده

انتهای پیام/