شهر خبر

استفاده از اطلاعات مردمی به دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ کمک کرد

استفاده از اطلاعات مردمی به دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ کمک کرد

وزیر اطلاعات گفت: رعایت دستورات پدافند غیر عامل موجب دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ شد و به عبارت دیگر استفاده از اطلاعات مردمی به دستگیری عامل دوم کمک کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزری برنا، اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران گفت: رعایت دستورات پدافند غیر عامل موجب دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ شد و به عبارت دیگر استفاده از اطلاعات مردمی به دستگیری عامل دوم کمک کرد.

وی در ادامه با اشاره به هوشیاری همه جانبه مردم گفت: مقابله با توطئه دشمنان در روزهای اخیر نیازمند هوشیاری همه جانبه مردم است در واقع اگر  مردم توجه داشته باشند و حضور در صحنه را مانند آنچه در روزهای اخیر ملاحظه کردیم بتوانند در مراسم هایی مانند ۱۳ آبان و ۱۶ آذر نقش فعال خود را هم‌ چون گذشته نشان دهند، دشمن هم مایوس خواهد شد.

وزیر اطلاعات در پایان درباره نقش پدافند عامل در پایداری امنیت افزود: پدافند غیر عامل تشکیلاتی است که می تواند در هم افزایی با سایر دستگاه ها مخصوصا جامعه اطلاعاتی بتوانند امنیت زیرساختی بنیانی جامعه و کشور را تأمین کند و پایداری امنیت را بیش از پیش مصون سازی کند.

انتهای پیام/