شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دانش‌آموز

معلمی که ۲ سال دانش‌آموز ۱۵ ساله‌ را در خانه‌اش مخفی کرده بود! +عکس

خانم معلمی که متهم است پسربچه ۱۵ساله‌ای را ربوده و ۲سال در خانه‌اش مخفی کرده بود، توسط پلیس کالیفرنیا دستگیر شد.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز، مایکل رامیرز ۱۵ساله که به همراه عمه‌اش در کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کرد، آخرین بار در ۱۸می ‌سال ۲۰۲۰ دیده شد. او آن روز بعد از اینکه در خانه با عمه و شوهر عمه‌اش بحث اش شد، با ناراحتی خانه را ترک کرد و از آن به بعد دیگر کسی او را ندید.
عمه مایکل که سرپرستی او را بر‌عهده داشت، پس از این ماجرا همه جا را به‌دنبال او گشت اما وقتی اثری از وی پیدا نکرد، پلیس را در جریان قرار داد. تحقیقات مأموران پلیس نیز نتوانست اسرار گم شدن مایکل را فاش کند و این فرضیه که او پس از فرار از خانه توسط باندهای آدم‌ربایی ربوده شده باشد، مطرح شد.

به نقل از همشهری، در طول ۲سال، تلاش بستگان مایکل و پلیس برای یافتن او هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت. همه تصور می‌کردند که وی قربانی باندهای آدم‌ربایی شده و به قتل رسیده است تا اینکه چند ماه پیش، درحالی‌که ۲سال از ناپدید شدن نوجوان ۱۵ساله می‌گذشت، او به خانه بازگشت و به خانواده‌اش گفت که در این ۲ سال در خانه یکی از دوستانش زندگی می‌کرده است. عمه مایکل که شوکه شده بود، ماجرا را به پلیس اطلاع داد و تحقیقات از مایکل برای کشف اسرار ناپدید شدن او آغاز شد.

حالا پلیس کالیفرنیا اعلام کرده که زن ۶۱ساله به نام هولگا کاستیو که معلم مایکل رامیرز بوده را به اتهام مخفی کردن پسربچه گمشده در خانه‌اش بازداشت کرده است. پلیس می‌گوید که مایکل پس از دعوا با خانواده‌اش، به خانه معلمش رفته و این زن نیز او را به خانه برده و در همه این مدت، وی را بی‌آنکه کسی متوجه شود در خانه‌اش نگه می‌داشته است.

کت اسمیت، عمه مایکل و سرپرست قانونی او به خبرنگاران گفته است: هیچ کلمه‌ای که بتوانم احساسم را با آن بیان کنم، وجود ندارد. ما در همه این مدت فکر می‌کردیم که مایکل ربوده شده؛ این احساس برای تمام والدینی که فرزند گمشده داشته باشند، وحشتناک است.
ماموران پلیس چند روز پیش وقتی پی به حقایق گم شدن پسر نوجوان بردند، راهی مدرسه شدند و بعد از اینکه دانش‌آموزان خانم معلم ۶۱ساله را از کلاس درس بیرون بردند، به وی دستبند زده و او را بازداشت کردند. یکی از اتهامات ثبت شده برای این زن مخفی کردن پسربچه ۱۵ساله در خانه‌اش به‌مدت ۲سال است و قرار است به همین اتهام محاکمه شود.