شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

مراسم بزرگداشت شهید معصومی فردا در تهران برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهید معصومی فردا در تهران برگزار می‌شود

مراسم سومین روز شهادت دانشمند برجسته و مدیر جهادگر، سید فریدالدین معصومی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر، عصر فردا در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم سومین روز شهادت دانشمند برجسته و مدیر جهادگر، «دکتر سید فریدالدین معصومی» مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر، عصر فردا در تهران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و همکارانش، مسئولان کشوری و لشکری و عموم مردم قدرشناس تهران، فردا یکشنبه ۸ آبان ماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ دقیقه در مسجد رسول اعظم (ص) واقع در «خیابان پاسداران، بوستان دوم، بعد از خیابان شهید عراقی، بین آتش‌نشانی و متروی شهید زین‌الدین» برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان به مقام والای این دانشمند جوان و بسیجی ادای احترام خواهند کرد.

شهید معصومی غروب چهارشنبه ۴ آبان‌ماه، در حالی که برای پیگیری پروژه‌های صنعت برق به استان فارس سفر کرده بود، در حمله تروریستی عوامل استکبار جهانی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) و همزمان با اذان مغرب، همراه با جمع دیگری از هم‌وطنان به آرزویش رسید و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهر آن شهید والامقام، روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/