شهرخبر

قشلاقی: امیدوارم دوباره فینال آسیا را تجربه کنم/ مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشتم

قشلاقی: امیدوارم دوباره فینال آسیا را تجربه کنم/ مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشتم

نایب قهرمان بوکس آسیا گفت: امیدوارم بار دیگر فینال آسیا را تجربه و این بار رنگ مدالم را تبدیل به طلا کنم.

میثم قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود برای حضور در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط نسبتاً خوبی دارم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای مسابقات آماده هستم. امیدوارم در این دوره نیز بتوانم فینال را تجربه کنم  و این بار مدال طلا را کسب کنم.

وی در مورد بازگشت خود پس از دوران مصدومیت گفت: مصدومیتی که داشتم در ورزش بوکس مصدومیت بد و سنگینی بود. بسیاری از بوکسورهای مطرح بعد از مصدومیت از ناحیه کتف به طور کامل این ورزش را کنار گذاشتند، اما خدا را شکر نزد یک دکتر خوب عمل کردم و بعد از آن نیز این شانس را داشتم تا مراحل فیزیوتراپی را با یک دکتر بهتر پشت سر بگذارم. این اتفاقات باعث شد تا بتوانم دوباره به بوکس بازگردم و در حال حاضر مثل گذشته مشت بزنم.

نایب قهرمان بوکس آسیا تاکید کرد: بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت این اولین مسابقه‌ای است که قرار است شرکت کنم و طبیعتاً در ابتدا یک مقدار استرس وجود خواهد داشت، اما این موضوع نیز با اولین مسابقه و مبارزه برطرف خواهد شد. البته نباید فراموش کنیم آمادگی سال پیش را نه تنها من، بلکه شاید سایر بوکسورها نیز نداشته باشند.

قشلاقی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته و قبل از قهرمانی آسیا، ما بهترین اردوی چند سال اخیر خود را با تیم ازبکستان برگزار کردیم و اکثر قهرمانان المپیک و جهان این کشور در اردو حضور داشتند. این اردو قبل از مسابقات خیلی در عملکرد ما تاثیرگذار بود. در حال حاضر نیز آمادگی بچه‌ها خیلی خوب است و امیدوارم همه بتوانند نتیجه بگیرند و دست پر بازگردند.

وی در مورد بالارفتن توقعات پس از کسب مدال نقره دوره گذشته گفت: وقتی انتظارات جنبه عمومی پیدا می‌کند کار برای ورزشکار سخت می‌شود. طبیعتاً توقعات مردم خیلی مهم است، اما قصد ندارم زیاد روی این موضوع تمرکز کنم تا روحیه‌ام در رینگ خراب شود. در این دوره نیز کار خود را انجام خواهم داد و هر آنچه خواست خدا باشد نیز اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/