شهر خبر

جنبش حماس عملیات ضد صهیونیستی «الأغوار» را تبریک گفت

جنبش حماس عملیات ضد صهیونیستی «الأغوار» را تبریک گفت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست در منطقه «الاغوار» که منجر به زخمی شدن ۵ صهیونیست شد را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه ای عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست در منطقه الاغوار که منجر به زخمی شدن ۵ صهیونیست شد را تبریک گفت و اعلام کرد که مسئولان صهیونیست باید منتظر ضربات دردناکتری باشند.

جنبش حماس با تاکید بر اینکه صهیونیست ها باید در سایه تشدید جنایت هایشان علیه ملت و سرزمین فلسطین، به چنین عملیاتی عادت کنند، افزود: ملت ما به عهدی که با الاقصی و شهدا بسته است، پایبند خواهد ماند و ضربات وارده شده به رژیم صهیونیستی در نابلس، الخلیل، سلواد، جنین، شعفاط و الأغوار مقدمه ای برای انتفاضه است.

حماس از ملت فلسطین خواست که به عملیات علیه رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست ادامه دهند تا آنها مجبور به توقف اقدامات خود شوند.

گفتنی است، منابع خبری امروز از زخمی شدن ۵ شهرک نشین صهیونیست، طی دو عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس اعلام منابع خبری جوان فلسطینی با خودرو، گروهی از نظامیان صهیونیست را در نزدیکی اریحا زیرگرفته است. به گفته این رسانه‌ها، این عملیات در دو نقطه مختلف در تقاطع «الموگ» و تقاطع نبی موسی (ع) اتفاق افتاده است.

منابع عبری زبان تاکید کردند که مجری عملیات قصد داشت در نقطه‌ای دیگر نیز نظامیان صهیونیست را زیربگیرد که در نهایت هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.